Date : 5/9/2017 6:42:31 AM
From : "Karni Kirshenbaum"
To : "Shani Schlamm" , "Orly Barnea"
Cc : "Karni Kirshenbaum" , "Lilach Dayan"
Subject : RE: תמ"ש 1797-11-16 קסל נ רמ"י ואח'


מודה לכן על העזרה הרבה, ושוב התנצלות על הבלגן הקטן..

אם אני יכולה לסייע מרחוק, אשמח! אני זמינה בטלפון ומידי פעם במייל

שוב תודה

קרני


מאת: Shani Schlamm <ShaniSc@justice.gov.il>
‏‏נשלח: יום ראשון 07 מאי 2017 08:45
‏‏אל: Orly Barnea
עותק: Karni Kirshenbaum; Lilach Dayan
‏‏נושא: RE: תמ"ש 1797-11-16 קסל נ רמ"י ואח'
 

בנוסף מעדכנת כי ניתנה החלטת בית המשפט (בעקבות הבקשה שהגישה אורלי) להארכת מועד להגשת עמדת הרשות עד ליום 8.5.2017.

 

שני

 

From: Shani Schlamm
Sent: Sunday, May 07, 2017 8:41 AM
To: Orly Barnea
Cc: Karni Kirshenbaum; Lilach Dayan
Subject: תמ"ש 1797-11-16 קסל נ רמ"י ואח'

 

אורלי בוקר טוב,

 

מצורפת טיוטת התגובה בתיק שהכינה קרני ואני ערכתי.

התעכבתי עם הגשתה כי התלבטתי האם זה לא מקרה בו כדאי בכל זאת להיות צד להליך על מנת שלא יינתן פסק דין המנוגד לנהלי הרשות.

התייעצתי בעניין עם מאיר אסרף ביום חמישי האחרון והוא המליץ כי על מנת לשמור על עקביות ולא ליצור תקדים להבא נתנגד לצירופנו להליך אולם נפרט את עמדתנו לגופם של דברים (אציין שמאיר לא עבר על הטיוטה).

 

מאחר שהבנתי מלילך שנכנסת לקרבי התיק אשמח לקבל הערות לתגובה.

לאחר אישורך אשלח את הטיוטה לדרור להערות ואישור על מנת שנוכל להגישה כמה שיותר מוקדם.

 

כמו כן כפי שאמרתי לקרני טרם הנסיעה אוכל ללכת לדיון הקבוע בתיק במידה שבקשתנו למחיקה לא תתקבל.

 

סליחה על הבלאגן שנוצר ואני מקווה שלא השקעת יותר מידי זמן בתיק.

 

שני