אין בעיה, יטופל כשאשוב.
לא ידעתי שמטופל על ידי הרווחה..
נתראה השבוע
קרני
הי קרני,
אודה לטיפולך בהתאם למייל מענת
תודה
משי
From:
ענת בר אילן [mailto:AnatBa@molsa.gov.il]
Sent: Wednesday, May 10, 2017 12:40 PM
To: Meshi Wolf
Cc: יעל טובי; לובה ביבי
Subject: תיק אימוץ 14102-05-16
ראשל"צ הקטין ניקיטה אודלוב
משי שלום,
אשמח אם תסייעי לי לעשות סדר בתיק זה.
מדובר בתיק אימוץ קרובים המטופל על ידנו.
במהלך חודש מרץ קיבלנו הודעה ממירב רוזנקוביץ מאצלכם כי התיק הגיע לטיפולכם ומבקשים לקבל את עמדתנו.
הובהר למירב כי התיק בטיפולנו , וככל הנראה צוינתם בטעות כמשיבים- ואין זו הפעם הראשונה ובוודאי לא האחרונה.
עוד לא יבשה הדיו והתקבל אצלנו העתק בקשה שהוגשה על ידכם, באמצעות עו"ד קרני קירשנבאום, המודיעה על ייצוגכם בתיק ופונה לקבלת אורכה בהמצאת תגובתכם.
לגופו של עניין, אין סיבה שהתיק יטופל על ידכם שכן לא מתעוררים במקרה זה כל סוגיות נוספות מעבר לאימוץ גרידא.
אודה על טיפולך בהוצאת הודעה נוספת לבית המשפט המחזירה עטרה ליושנה שהתיק היה, הינו ויהיה בטיפול הרווחהJ
תודה ענת
בברכה,
ענת בר אילן, עו"ד
ב"כ היועהמ"ש לממשלה
ממונה לשכה משפטית
משרד הרווחה והשירותים החברתיים
טל': 03-5138200, פקס: 03-5138222