שלום לכולם,
לאחר עבודה משותפת של יותר מעשור, תקופה מלאה בחוויות והיכרות של אנשים וחברים מדהימים,
אני עוברת לתפקיד חדש במשרד החקלאות בבית דגן ומשדרגת את עצמי לנסיעות קצרות ללא פקקים♥
אשמח לראותכם ולומר שלום באופן אישי,
באהבה
נעמי אביסרור