שלום לכולם,
אני שמחה
לעדכן שסג"ד
סוזי סעדון, סגנית
מפקד בית סוהר
איילון, תעביר הרצאה
לאנשי המחוז (פרקליטים,
צוות המזכירות והמנהלה,
ומתמחים) בעניינים הנוגעים
לתיקים שנמצאים בטיפולנו,
ובין היתר, החיים
בבית הסוהר, אלימות
בין אסירים ועוד.
ההרצאה תתקיים
בחדר ישיבות בקומה 12.
אנא שריינו
מועד זה ביומנכם.
גלי