אהלן,
אביבה מקת"ג מסרה לי שמי מאיתנו הגיש תצהיר תמיכה מטעם קת"ג איך ומתי קת"ג קובע למי להעניק תגמול נצרך בהסתמך על ס' 7 לחוק. נאמר לי שבפרקליטות חיפה נהוג כך לעשות. לי זו הפעם
הראשונה שהדבר עולה.
מישהו נתקל בדבר?
אשמח שיחזור אלי בפרטי.
תודה
אלון