שולח שוב בגלל טעות בכתובת הדוא"ל.
הי,
ראו את הצעת הסינים להחרגת ענייני זיהום ימי מהאמנה (לכלול באמנה פסקי דין שנוגעים לזיהום ימי ב- high seas בלבד):
This Convention shall not apply to the following matters – ... (g) transboundary marine pollution and marine pollution beyond national
jurisdiction, limitation of liability for maritime claims, and general average;
כזכור האמריקאים הציעו למחוק את ההחרגה של marine pollution בכלל, ואמרו שהם מוכנים שתהיה החרגה ל- ship source pollution. לא ברורה לנו עמדתם כעת.
נשמח לדעת האם יש לכם עמדה בנושא.
הנטייה שלנו היא לתמוך בדברים לאור כך שהם יכולים להוות פשרה טובה בין העמדות המתנגשות שהובעו בדיונים.
בתודה,
איתי
בברכה,
איתי