הי יעל,
אחרי שחשבתי על זה הגעתי למסקנה שאין ממש טעם לחזור לאדם עם ההערות ועדיף שיכתבו מה שהם חושבים. הוא נגע בכל הנקודות במכתב של גיל-עד ואולי עדיף אפילו לא להעביר הערות ולא להנדס את זה. אם בכל זאת תחשבי שכדאי אז הנקודה המרכזית שחשבתי שבעייתית, כפי שכתבתי לכן, זה שעניין המחלוקת הציבורית לא מנוסח בצורה שמשקפת את המציאות וגם אולי קצת כבילת שיקול הדעת שברור שקיים.
כדי שנוכל כבר להתקדם עם האישור שלנו (אם חושבים על זה יש לנו עד ה- 10.10...כולל כל החגים באמצע), ראי מצ"ב טיוטה למכתב (בינתיים מגיל-עד לראש המל"ל) בהתבסס על מה שכתבנו לקרייטיב יורופ. ראיתי שאדם פירט בנייר שלו על וייס וכו'...אני חושב שלא יהיה נכון לעשות כן במכתב של גיל-עד. כפי שאמרנו בשיחות אי אפשר להשוות בכלל בין המקרים ולא צריך להגרר לשם אלא לתת ניתוח כמו שאנחנו תמיד נותנים (מצ"ב גם מה שאדם שלח לדנה).
בברכה,
איתי