למשתמשי דוקסנטר במחלקת יעוץ וחקיקה שלום,
נשמח לקבל את עזרתכם, במילוי סקר קצר לבדיקת השימוש במערכת דוקסנטר.
בסקר מופיעים פעילויות שונות שניתן לבצע במערכת, יש לסמן במיקום הרלוונטי האם אתם:
משתמשים באופן תדיר
/
משתמשים
/
לא משתמשים
/
לא מכירים את הפעילות.
חשוב לנו מאד שתקצו מספר דקות לענות על הסקר, האינפורמציה שתיאסף תסייע לנו רבות
לתמוך בהטמעה של המערכת במחלקת יעוץ וחקיקה.
אנו מודים לכם מראש על ההשקעה,
להלן קישור
לסקר: http://mishportal/main/Lists/Survey6/NewForm.aspx
בברכה,
צוות הטמעה ויישום דוקסנטר