היי,
כן, לדעתי מייל עדין לכולם, המזכיר למי שעוד לא עשה זאת להעביר דו"ח נסיעה, כמקובל, לממונים, למנכ"ל ועם העתק אליך, עד מועד מסוים (נגיד עוד שבועיים), עם העתק לתומר זה מתאים.
בהצלחה! :)
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----
אל: "HilatEFw" <hila.echerman@gmail.com>, "HilatEFw" <hila.echerman@gmail.com>, <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 31/10/2010 16:32
נושא: דיווח על השתתפות בביקורים לימודיים ובסמינרים - התייעצות
הי הילה ואירה
אחרי בדיקה מצאתי כי מתוך 75 נציגים שהשתתפו עד כה בביקורים ובסמינרים (בשלב השני של תוכנית היורומד) נשלחו לנו
רק 17 דוחות נסיעה.
(אני מקווה שאיתרתי את כולם- חיפשתי גם ב Outlook וגם בתיקיית הדוחות).
לקראת סיום השלב השני של התוכנית ולקראת ישיבה שתתקיים בנושא עם לשכת המנכ"ל והכנה לקראת השלב שלישי (בתקווה שיתממש).
איך לדעתכן נכון לתזכר את המשתתפים שטרם שלחו לנו את הדוחות. בשיחה עם תומר הוא ציין כי יבקשו לראות את הדוחות.
האם מייל הפונה לכולם עם העתק לתומר?
אשמח לשמוע מה דעתכן
תודה והמשך יום נעים
עינת