הי אירה,
מה שלומך?
היום חזרתי לעבודה......
האם אספת את השי לראש השנה? האם אוכל לקבל אותו ממך?
תודה.
מקווה לראותך בקרוב.
אמילי
From: Ira Pinto
Sent: Sunday, August 18, 2013 10:31 AM
To: Miri Lis; Yehida Ben Leumi
Subject: RE: שי לחג 2013 –
ראש השנה תשע"ד
אני יכולה לאסוף היום.
From: Miri Lis
Sent: Sunday, August 18, 2013 10:20 AM
To: Yehida Ben Leumi
Subject: FW: שי לחג 2013 –
ראש השנה תשע"ד
הי יחידה,
שוחחתי עם גב' הדס בר (שבהכרות איתי היא מתאמת מולי בחגים את נושא תווי השי), לדבריה תווי השי מוכנים וממתינים לכם אצל מר אלי אדרי,
נא תאמו מולו או שמישהו מאתנו יוכל לאסוף את השי עבור כולם.
תודה וחג שמח,
מירי,
From: Hadas Bar
Sent: Wednesday, August 14, 2013 12:38 PM
To: Batya Doron; Sima Hafzadi-Azulay; Rachel Cohen; Gilad Gur; Adi Katrieli; Meir Bar El; Sima Ben Zur; Carmit Michaeli; Hofit Zehorai; Ruhama Shmueli; Miri Lis; Yossi Biton
Cc: Eli Edri; Varda Ram; Orli Mahazri
Subject: שי לחג 2013 –
ראש השנה תשע"ד
שלום לכולם,
החבילות שלכם מוכנות, אפשר להגיע לקחת כבר היום, בתיאום מראש מול אלי אדרי.
טלפון : 050-6217774
הדס בר פרקליטות המדינה
טלפון: 02-6362007 פקס: 02-6362050
נייד 050-6216956
כתובתנו החדשה:
המחלקה האזרחית פרקליטות המדינה
רחוב קריית המדע 5 בניין B3 קומה 5
הר חוצבים ירושלים
From: Hadas Bar
Sent: Thursday, July 04, 2013 3:37 PM
To: Anat kitayevich; Batya Doron; Sahar Kuperman; Sima Hafzadi-Azulay; Rachel Cohen; Gilad Gur; Adi Katrieli; Meir Bar El; Sima Ben Zur; Carmit Michaeli; Hofit Zehorai; Mazal Rahamim; Yonatan Brand
Cc: Eli Edri; Varda Ram; Orli Mahazri
Subject: FW: הקצבת שי לקראת החגים, המחצית השנייה
2013 –
ראש השנה תשע"ד
שלום חברים,
שי לחג שוב על הפרק
התנאים לקבלת השי ידועים לכם
התקופה הקובעת שלפני החג היא 3.5.13- 3.9.13
אודה לקבלת רשימת עובדים המסודרת לפי א-ב של שמות המשפחה והכוללת מספרי ת.ז. והערות
אבקשכם לפרט ככל האפשר ולרשום תאריכי יציאה וחזרה של חל"ת חל"ד וכן תאריכים של עזיבה עתידית או פרישה.
נא לשלוח אלי את הרשימות במהלך השבוע הבא
תודה רבה ושבת שלום
הדס בר פרקליטות המדינה
ועד עובדי הפרקליטות ויחידות הסמך
טלפון: 02-6362007 פקס: 02-6362050
נייד 050-6216956
כתובתנו החדשה:
המחלקה האזרחית פרקליטות המדינה
רחוב קריית המדע 5 בניין B3 קומה 5
הר חוצבים ירושלים
From: Limor Gabay
Sent: Wednesday, July 03, 2013 11:22 AM
To: Justice-All Around; Adi Bar-Tal; Adi Ron; Adnan Zidan; Akiva Lacher; Ami Ever-Hadani; Amihay Havivian; Anat Savidor; Auva Sharon; Avi Zaidenberg; Baruch Brizel; Batsheva Azulay; Batya Eliahu; Boaz Goldberg - Haifa; Boaz Pinhas; David Miles; David
Shani; Dina servi; Efrat Matzliach; Eldad Haimi; Eli Edri; Etel Raines; Eti Zeler; Gil Dvir; Gili Baloulou; Hadas Foorer-Gafny; Hedva Bar; Hila Eizenband; Ifat Stein; Ilana Gamliel; Iris Meirav; Iris Shema; Irit Shitrit; Itzik Rogovin; Liat Ben-Ari; Lilach
Dayan; Liora Hilu; Marlen Pal; Mazal Harush; Merav Dayan; Moran Siles; Natally Hagai; Ofer Shoval; Oria Dahan; Shalomh Haliva; Sheree Shahaf; Shlomo Wais; Tali Cohen; Yaron Fenesh; Yifat Dor; Yossi Berechya; Yuval Kedar; Ziona Orlin
Cc: Ronnen Gurevich; Semmi Greydy; Aviva Izchaki; Sima Fisher; Merav Zaken-Cohen; Eitan Levi
Subject: FW: הקצבת שי לקראת החגים, המחצית השנייה
2013 –
ראש השנה תשע"ד
שלום לכולם,
הנדון: הקצבת שי לקראת החגים - המחצית השנייה 2013 – ראש השנה תשע"ד
הקצבת משרד המשפטים עבור שי לראש השנה תשע"ד במסגרת המחצית השנייה של שנת 2013 תהיה בסך 250 ש"ח לכל עובד/ת זכאי/ת.
הוראות התקשיר (06.411) מגדירות עובד, לצורך קבלת השי כעובד קבוע, עובד על פי חוזה מיוחד ועובד ארעי אשר בעת קבלת השי הועסק מעל ארבעה חודשים רצופים בעבודה במשרד (להלן: התקופה הקובעת) .
עובדים בחופשה ללא תשלום אינם זכאים.
עובדות השוהות בחל"ת שלאחר חופשת לידה, זכאיות בתחום ה- 26 שבועות מיום הלידה בלבד. מרגע שעברו 26 שבועות + 1 יום, אינן זכאיות.
אם מועסקים ביחידתכם גמלאים הם אינם זכאים לשי, שכן הם מקבלים שי מהמשרד ישירות לתלוש הפנסיה ממנהל הגמלאות במשרד האוצר.
לגבי גמלאים בפנסיה צוברת, יש לפנות למחלקת המשכורת.
אין לכלול ברשימה מתמחים, סטודנטים, קבלנים בני ובנות שירות לאומי .
עובד/עובדת ששהו בחופשה ללא שכר בחלק מהתקופה הקובעת - מעל 15 ימים במהלך התקופה הקובעת (דהיינו במהלך אותם ארבעה חדשים) לא יהיו זכאים לקבלת השי.
לתשומת ליבכם, עובד אשר אושר לו שי לחג ולא בוצע תשלום רציף של דמי הוועד, מח' משכורת תבצע ניכוי עבור התקופה בה לא שולמו מיסי וועד.
עובדים המועסקים במשרד חמש שנים ומעלה, שחזרו מחופשה ללא שכר (ובכלל זה עובדות ששוהות בחל"ת שלאחר חל"ד) במהלך התקופה הקובעת , ושלפי האמור לעיל שאינם זכאים לקבלת השי, יקבלו מהנהלת המשרד שי סמלי לכבוד החג. הטיפול ברכישה והענקת השי באחריות מח' הרווחה.
ככל שעובדים יעזבו את המשרד בתאריך שלאחר הגשת הרשימה, יש להודיע לח"מ ואנו נגרע אותם מהרשימה מאוחר יותר.
את הבקשות בצירוף רשימות העובדים יש להעביר בהקדם ולא יאוחר מיום 18/7/13 אל הח"מ, לדוא"ל limorg@justice.gov.il וזאת כדי שנוכל לארגן את ההקצבה לפני החג.
אבקש להגיש את רשימות העובדים על גיליון Excel - המצ"ב , בצורה מסודרת, ממוספרת וברורה כולל מספרי תעודת זהות מלאים (עם ספרת ביקורת) של כל זכאי על מנת לא לעכב את התשלום.
כמו כן, יש לציין את הפרטים הנדרשים על גבי טופס פרטי ועדי עובדים המצ"ב.
לא תטופלנה בקשות המוגשות באופן לא מסודר ו/או עם פרטים לא מדויקים או חסרים (כמו הכללת עובדים שאינם זכאים לפי התנאים שלעיל).
לנוחותכם מצ"ב חוזר נש"מ.
בברכה,
לימור גבאי
מנהלת תחום (רווחה) משרד המשפטים
טל': 02-6466718 | פקס: 02-6462798
Please do NOT print me unless you really have to