אל: irap@mail.gov.il מאת: Yael Weiner <weineryael@gmail.com> תאריך: 08/12/2010 11:52 נושא: Re: תודה! איזה מקסים! 2010/12/7 < irap@mail.gov.il > חברים יקרים, תודה רבה על המתנות היפות והנחמדות עבור דניאל, כולנו נהנים מהן מאד :) חג שמח, מתגעגעת, אירה
חברים יקרים, תודה רבה על המתנות היפות והנחמדות עבור דניאל, כולנו נהנים מהן מאד :) חג שמח, מתגעגעת, אירה