Date : 11/8/2010 12:39:34 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Cc : ""Hila Echerman"" , ""Ira Pinto""
Subject : הנדון: RE: הנדון: השלב הבא של תוכנית יורומד

היי,
 
לא, צריך לדוג אותם אחד אחד...
 
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 07/11/2010 07:52
עותק: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
נושא: RE: הנדון: השלב הבא של תוכנית יורומד

הי אירה בוקר אור
תודה. אין לי מושג למה לתומר זה כל כך חשוב לדעת אולי מבחינת הערכות שלהם להמשך השנה ?
לפי עצתך אשאל בהמשך את חאלד. 
שאלה- האם יש מקום עם ריכוז המיילים של האנשים שהשתתפו ביורומד? (לעניין הדיווחים).
 
שיהיה יום נעים ושבוע טוב ונעים
חיבוק
עינת


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Saturday, November 06, 2010 10:44 AM
To: Einat Ronen
Cc: Hila Echerman; Ira Pinto
Subject: הנדון: השלב הבא של תוכנית יורומד

אני מניחה שלאחר הסיום של השלב השני תהיה פגישה של כל ה-focal points ובה ידווחו על תוצאות השלב השני ויציגו את התוכניות להמשך. אפשר לנסות לשאול את חאלד אם הוא יודע משהו, אבל עד כמה שאני מכירה אותם, אני מאד בספק אם הם כבר ידעו משהו. למה לתומר זה כל כך חשוב?
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>, <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 04/11/2010 12:14
נושא: השלב הבא של תוכנית יורומד

הי הילה ואירה,
במהלך ההשתלמות תומר שאל אותי מתי נדע האם עומד להתקיים שלב שלישי של התוכנית ואיך הוא יראה מבחינת נושאים וכו'.
הבטחתי לשוב אליו לאחר שאברר את העניין.
האם יש צפי כזה?
שיהיה לכן סופשבוע נעים ורגוע
עינת