טרם ניתן אישור המנכ"ל, שכן טרם קיבלנו את שמות המועמדים מכל היחידות הרלוונטיות, ואנחנו עובדים על זה (בדרך כלל יש יותר מועמדים ממספר המשתתפים האפשריים, ויש לבחור רק ארבעה).
ברגע שתינתן החלטת המנכ"ל אודיע לך.
בכל מקרה, המארגנים האירופיים דואגים לכל ההיבטים הלוגיסטיים עבור המשתתפים, לרבות כרטיסי הטיסה, בית המלון וכו'.
אל: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Avivit Nahmias" <AvivitN@justice.gov.il>
תאריך: 27/04/2010 14:56
נושא: FW: משלחת משרד המשפטים להאג בין התאריכים 18-20/05/10
אירה שלום,
הזמן עובר מהר... אנחנו עומדים שלושה שבועות לפני התאריך המיועד.
רציתי לדעת מי אמור להזמין את כרטיסי הנסיעה, בית המלון ושאר עניינים פרוצידוראליים, בהנחה שניתן אישור המנכ"ל לנסיעה.
בברכה
אביבית 050-6216679
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
הי אביבית,
לגבי גדי זה לא נראה שיצא לפועל. הסיכוי הוא שאת תסעי יחד עם פרקליטה מפמ"ד אזרחי (אורית ליפשיץ). אני לא יכול לדעת באופן סופי עד כשבועיים שלושה לפני הנסיעה כשמתקבלת החלטת המנכ"ל. נקווה לטוב.
עמית
הי עמית,
הזמן עובר מהר...
גדי צפריר ואני רצינו לדעת באופן סופי האם המשלחת אכן יוצאת לדרך ומי יהיו נציגי המשרד.
אנו צריכים להיערך הן מבחינה אישית והן מבחינת דיונים שנקבעו לנו זה מכבר ויש לפעול לדחייתם.
בברכה ובתודה
אביבית
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
אין בעיה.
שבת שלום,
עמית
עמית שלום,
בהמשך לשיחתנו הטלפונית -
לבקשתה של פרקליטת המחוז, אני אהיה נציגת המשרד למשלחת.
במידה והדבר יתאפשר, נבקש כי גדי צפריר ממחוזינו יצטרף כנציג נוסף.
תודה ושבת שלום,
אביבית
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
שלום אביבית,
אכן אלה בשורות משמחות ביותר.
תודה ובברכה,
אירה
אירה שלום,
תודה רבה על עזרתך ועל התוצאה.
אכן בשורות טובות ומשמחות (לא רק ברמה האישית).
איידע את פרקליטת המחוז, מנהלת המחלקה האזרחית ואת הפרקליט שנרשם לסמינר (שבמקרה שלושתם עובדים היום מחוץ למשרד), ותועבר הודעה מסודרת לגבי נציג המחוז בסמינר.
בברכת חג פורים שמח,
אביבית.
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
שלום אביבית,
אני שמחה להודיע לך שקיבלנו אישור ממארגני התוכנית EuroMed Justice להשתתפות חלקית של משתתפים ישראליים בסמינרים שנופלים על חגי ישראל
(השתתפות מלאה במהלך יומיים מתוך שלושת ימי הסמינר, במקרה שמדובר ביום חג אחד)
. כמו כן, כפי שהודעתי לך בעבר, קיבלתי אישור ראשוני מלשכת היועץ המשפטי של המשרד כי הדבר לא יהווה בעיה מבחינת חישוב ימי עבודה ומנוחה. על כן, נראה כי אין מניעה להשתתף בסמינר
ים כאמור.
אני לרשותך לכל שאלה.
כל טוב,
אירה
אירה שלום,
האם יש חדש?
תודה
אביבית
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
הנושא בטיפול.
כל טוב,
אירה
אין בעיה.
את יכולה לברר מול אירה פינטו שהיא האחראית במשרד על נושא הנסיעות והיא תוכל לתת לך יותר מידע על הנסיעות.
עמית
הי עמית,
כאמור במייל לאלעד, הבירור שלי מתואם עם פרקליטת המחוז ומנהלת המחלקה האזרחית ואף על דעתו של הפרקליט שאמור לנסוע.
סוכם שאם לאחר בירור הפרטים הנוגעים לנסיעה אוכל לנסוע (המניעה שלי היא הלכתית) אסע (נושא המשלחת קשור ישירות לעבודתי השוטפת).
אביבית
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
אביבית שלום,
אני כרגע בישיבה. עד כמה שאני זוכר פרקליטת המחוז הודיעה לי שאת לא יכולה לצאת ולכן העבירה שם אחר. אני מציע שתבררי איתה האם נסיעתך עדיין רלוונטית.
עמית
עמית שלום,
לא עלה בידי להשיגך טלפונית.
אשמח לשוחח עימך
הנייד שלי 060-6216679.
תודה
אביבית
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141
שלום אביבית,
אני מתקשה לחזור אלייך כרגע.
מי שריכז את נושא הנסיעות לסמינרים הוא עמית אופק עוזר פ.מ., שהיה בקשר עם המארגנים.
מציע שתדברי איתו (מרחק ממלון, במה לוקחים חלק בימי הסמינר וכו') בלשכת פ.מ. 02-64665500. אם יהיו שאלות בהמשך נדבר.
אלעד
אלעד שלום,
פ
רקליטת המחוז פנתה אלי בעניין השתתפותי במשלחת להאג בתאריכים 18-20/05.
מאחר ומדובר בחג השבועות אבקש לברר עימך מספר פרטים בנוגע למשלחת על מנת לדעת במה הדבר כרוך מבחינת חילול החג.
אציין כי בירור זה נעשה על דעתן של פרקליטת המחוז ומנהלת המחלקה האזרחית בפרקליטות.
אשמח אם נדבר טלפונית.
תודה
אביבית נייד 050-6216679.
אביבית נחמיאס, עו"ד
סגנית בכירה לפרקליטת מחוז הצפון
טל -046478142 פקס - 046478141