Date : 5/12/2013 11:16:33 AM
From : "ira pinto"
To : "Vered Hirsh"
Subject : ‏‏RE: יתרות


תודה רבה!

אירה

 

 

 

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Vered Hirsh ‏[VeredHi@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 18 אפריל 2013 09:13
‏‏אל: ira pinto
‏‏נושא: RE: יתרות

היי אירה...
היתרות נכונות ל-2012,
תוסיפי לזה את המכסות הרגילות: 22 חופש, 30 מחלה, 2 בחירה.
 
 
יום נעים,
ורד
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Wednesday, April 17, 2013 8:49 PM
To: Vered Hirsh
Subject: ‏‏RE: יתרות

שלום ורד,

תודה רבה על תשובתך.

אני מבינה שזו היתרה לשנה שעברה. אשמח לדעת כמה ימים מתווספים לי השנה (אני לוקחת בערך 3 חודשים חל"ת בין סוף ינואר לסוף אפריל).

תודה רבה,
אירה

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Vered Hirsh ‏[VeredHi@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום רביעי 17 אפריל 2013 07:05
‏‏אל: Ira Pinto
‏‏נושא: יתרות

אירה בוקר טוב,
 
לפי החודש האחרון שעבדת (10/12)-
7 ימי חופש
55 ימי מחלה
2 ימי בחירה
 
 
יום נעים,
ורד
 


From: Nissim Aharon
Sent: Monday, April 15, 2013 11:39 AM
To: Vered Hirsh
Subject: FW: שאלה

ורד תעבירי לה את המכסות למיל ע"פ הדוח האחרון בעבודה
נסים


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, April 14, 2013 2:48 PM
To: Nissim Aharon
Subject: שאלה

שלום נסים,

מקווה ששלומך טוב.

תוכל לומר לי בבקשה כמה ימי חופש/בחירה/הצהרה יש לי?

תודה רבה ושבוע טוב,
אירה

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il