היי אירה...
היתרות נכונות ל-2012,
תוסיפי לזה את המכסות הרגילות: 22 חופש, 30 מחלה, 2 בחירה.
יום נעים,
ורד
שלום ורד,
תודה רבה על תשובתך.
אני מבינה שזו היתרה לשנה שעברה. אשמח לדעת כמה ימים מתווספים לי השנה (אני לוקחת בערך 3 חודשים חל"ת בין סוף ינואר לסוף אפריל).
תודה רבה,
אירה
אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il
Please reply to irap@justice.gov.il
מ: Vered Hirsh [VeredHi@justice.gov.il]
נשלח: יום רביעי 17 אפריל 2013 07:05
אל: Ira Pinto
נושא: יתרות
אירה בוקר טוב,
לפי החודש האחרון שעבדת (10/12)-
7 ימי חופש
55 ימי מחלה
2 ימי בחירה
יום נעים,
ורד
ורד תעבירי לה את המכסות למיל ע"פ הדוח האחרון בעבודה
נסים
שלום נסים,
מקווה ששלומך טוב.
תוכל לומר לי בבקשה כמה ימי חופש/בחירה/הצהרה יש לי?
תודה רבה ושבוע טוב,
אירה
אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il
Please reply to irap@justice.gov.il