Date : 10/20/2010 8:55:24 AM
From : "ira pinto"
To : "einatro@justice.gov.il"
Subject : העברת עותק: FW: בקשתו של בני רובין להשתתף בביקור לימודי של יורומד

היי עינת,
 
תוכלי בבקשה לעדכן את בני לגבי הביקור?
 
תודה ויום מקסים,
אירה
-----העברת עותק על ידי ira pinto/mail2 בתאריך 20/10/2010 10:52 -----

אל: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Beni Rubin" <BeniR@justice.gov.il>
תאריך: 19/10/2010 17:39
נושא: FW: בקשתו של בני רובין להשתתף בביקור לימודי של יורומד

לאירה,
 
איך זה נגמר בסוף?
 
בני


From: Ira Pinto
Sent: Wednesday, September 15, 2010 10:08 AM
To: Beni Rubin
Subject: FW: בקשתו של בני רובין להשתתף בביקור לימודי של יורומד

FYI


From: Shavit Matias [mailto:shavit.matias@gmail.com]
Sent: Tuesday, September 14, 2010 6:37 PM
To: Ira Pinto; MshavitFW
Cc: Hila Echerman; Shavit Matias
Subject: RE: בקשתו של בני רובין להשתתף בביקור לימודי של יורומד

אירה שלום רב

 

אני מבינה כי בני מעונין לנסוע לסמינר שאיננו בתחום העבודה הישיר שלו אך יש לכך ממשקים ואשר יכול להעשיר את עבודתו. הייתי כמובן שמחה לו בני היה יכול לנסוע ולהעשיר המידע שלו בנושא.

 

השאלה היא כמובן מספר המקומות ומי האחרים שמעונינים לנסוע. ככל שיש כאלה במשרדנו אשר עוסקים בנושא בצורה ישירה יותר, באופן הנוגע ומשפיע גם על תחומי העבודה המיידית שלהם, יהיה מקום להערכתי לשקול לתת להם עדיפות. בפרט בנושא זה בו יש חשיבות מיוחדת לשיתופי פעולה אקטיבים ביננו לבין המדינות האחרות והארופאים בנושא.

 

ככל שאין כאלה המעונינים לנסוע, אשמח מאוד כמובן אם בני יוכל לנסוע, וללמוד הנושא גם כפי שהוא מבקש.

 

הייתי משאירה לכן לשיקול המנכ"ל בהתאם למועמדים האחרים.

 

כל טוב

שביט

 

From: Ira Pinto [mailto:IraP@justice.gov.il]
Sent: Tuesday, September 14, 2010 3:57 PM
To: MshavitFW
Cc: Hila Echerman; Shavit Matias
Subject: בקשתו של בני רובין להשתתף בביקור לימודי של יורומד

 

שלום שביט,

 

אני מבקשת להעביר להתייחסותך את בקשתו של בני רובין להשתתף באחד הביקורים הלימודיים של יורומד (ביקור לימודי בהאג בנושא רשתות אירופיות לשת"פ בנושאים פליליים, 8-12 בנובמבר 2010). אנא ראי את נימוקי בקשתו להלן.

 

תודה ובברכה,

אירה 

 


From: Beni Rubin
Sent: Monday, September 13, 2010 7:00 PM
To: Ira Pinto
Subject: RE:

לאירה,

 

הקשר המקצועי הוא בכך שאני מטפל באותם נושאים מן ההיבט האזרחי.  מידי פעם אני מקבל פניות בנושאים פליליים ומעביר אותם לגל לברטוב בלא שאבין במה מדובר.  כבר מזמן רציתי להכיר את הצד הפלילי אבל לא יצא לי.  זו תהיה הזדמנות טובה. 

 

הממונה עלי היא, כמובן, שביט.  אודה אם היא תמליץ.

 

בני

 


From: Ira Pinto
Sent: Monday, September 13, 2010 4:05 PM
To: Beni Rubin
Subject: RE:

שלום בני,

 

רק לוודא שאנו מתכוונים לאותו ביקור - האם כוונתך לביקור בהאג בנושא רשתות אירופיות לשת"פ בנושאים פליליים בנובמבר?

 

מכל מקום, אשמח להוסיף את שמך לרשימת המועמדים. בהתאם לנוהל העבודה מול לשכת מנכ"ל, אודה לקבלת המלצת הממונה בצירוף נימוקי ההמלצה הכוללים את פירוט הקשר המקצועי בין עבודתך לבין נושא הביקור.

 

כל טוב,

אירה

 


From: Beni Rubin
Sent: Monday, September 13, 2010 10:46 AM
To: Ira Pinto
Subject: RE:

לאירה תודה,

 

הביקור מס' 5 מעניין אותי במיוחד.  זה נושא שאני יודע עליו רק משמיעה ואשמח ללמוד עליו עוד.  אני מבקש להיות מועמד.

 

בני

 


From: Ira Pinto
Sent: Monday, September 13, 2010 10:36 AM
To: Beni Rubin
Subject: RE:

שלום בני,

 

רצ"ב רשימת הביקורים הלימודיים.

 

טרם ידוע לנו מספר הנציגים שניתן יהיה לשלוח לכל אחד מהביקורים (בין אחד לשלושה); הביקורים בנושא בתי המשפט ויישוב סכסוכים ככל הנראה לא יתקיימו.

 

כל טוב,

אירה

 


From: Beni Rubin
Sent: Sunday, September 12, 2010 6:56 PM
To: Ira Pinto
Subject:

לאירה שלום,

 

להזכירך את עניין הרשימה.

 

תודה,

 

בני