Date : 2/7/2011 12:56:41 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: חזרתי

תודה רבה.

איך היה ברומא? ומה שלום לירון?

והכי חשוב, מה שלום טנא? ניסיתי להתקשר אליה, אבל אני מניחה שהיא מאד עסוקה...

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:18 PM
To: ira pinto
Subject: RE: חזרתי

ברוכה השבה!!

 
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 12:34 PM
To: Einat Ronen; Hila Echerman; Dana Daybog
Subject: חזרתי

היי,

קיבלתי סיסמה חדשה לתיבת הדואר הזאת, אז אני שוב כאן.

נשיקות,
אירה