תודה רבה.
איך היה ברומא? ומה שלום לירון?
והכי חשוב, מה שלום טנא? ניסיתי להתקשר אליה, אבל אני מניחה שהיא מאד עסוקה...
From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 2:18 PM
To: ira pinto
Subject: RE: חזרתי
ברוכה השבה!!
היי,
קיבלתי סיסמה חדשה לתיבת הדואר הזאת, אז אני שוב כאן.
נשיקות,
אירה