אל: "Yeuhak-All" <Yeuhak-All@justice.gov.il>
מאת: "Mazal Rahamim" <MazalR@justice.gov.il>
תאריך: 05/12/2010 08:48
עותק: "Gilat Skital-Makdasi" <GilatS@justice.gov.il>
נושא: הרשמה למכון להשתלמות לשנת 2011
בוקר טוב לכולם,ברצוני להזכירכם להרשם להשתלמויות לשנת 2011 של המכון להשתלמות פרקליטים לא יאוחר מתאריך 12.12.2010.נקבעו יומיים לסמינרים למחלקה עדיין הנושא לא נבחר וגם התאריך יקבע בהמשך (בזמן פגרת הכנסת) אבל כדאי שתרשמו לסמינרים והיומיים ייחשבו במסגרת ה-8 ימים המגיעים לכל עובד.שיהיה שבוע טוב וחג אורים שמח,מזל רחמיםמרכזת ייעוץ וחקיקהטל: 6466543 פקס: 6467950