Date : 12/5/2010 9:36:41 PM
From : "ira pinto"
To : "ira.vereskova@gmail.com"
Subject : העברת עותק: הרשמה למכון להשתלמות לשנת 2011


-----העברת עותק על ידי ira pinto/mail2 בתאריך 05/12/2010 23:33 -----

אל: "Yeuhak-All" <Yeuhak-All@justice.gov.il>
מאת: "Mazal Rahamim" <MazalR@justice.gov.il>
תאריך: 05/12/2010 08:48
עותק: "Gilat Skital-Makdasi" <GilatS@justice.gov.il>
נושא: הרשמה למכון להשתלמות לשנת 2011

בוקר טוב לכולם,
 
ברצוני להזכירכם להרשם להשתלמויות לשנת 2011 של המכון להשתלמות פרקליטים לא יאוחר מתאריך 12.12.2010.
 
נקבעו יומיים לסמינרים למחלקה עדיין הנושא לא נבחר  וגם התאריך יקבע בהמשך (בזמן פגרת הכנסת) אבל כדאי שתרשמו לסמינרים והיומיים ייחשבו במסגרת ה-8 ימים המגיעים לכל עובד.
 
שיהיה שבוע טוב וחג אורים שמח,
 
 
 
מזל רחמים
מרכזת ייעוץ וחקיקה
טל: 6466543 פקס: 6467950
mazalr@justice.gov.il