אולי תוכלי להעלות אותו ולשים לי אותו בחדר?
From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, December 03, 2012 11:20 AM
To: Hila Echerman
Subject: RE:
הוצאת מחשב נייד בחל"ד - אירה פינטו
אוף, לא פתחתי את המחשב אפילו פעם אחת מאז הלידה...
אהיה במרכז ביום שישי, את חושבת שאוכל להשאיר אותו בביטחון למטה?
אנא השיבו לכתובת
irap@justice.gov.il
Please reply to
irap@justice.gov.il
מ:
Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
נשלח: יום שני 03 דצמבר 2012 10:54
אל: Ira Pinto
נושא: FW: הוצאת מחשב נייד בחל"ד - אירה
פינטו
Help…
From:
Oz Darvish
Sent:
Monday, December 03, 2012 10:27 AM
To:
Hila Echerman
Cc:
Haya Eliahou; Michael Feder; Ortal Azulay
Subject:
FW: הוצאת
מחשב נייד בחל"ד - אירה פינטו
הילה שלום,
אני מבין שנעשו ונעשים מאמצים מול אירה להביא את המחשב להצפנה ובשל מגבלות הדבר לא התאפשר עד כה, אולם יש לעשות זאת בהקדם שכן לקיחת המחשב הנייד מלכתחילה ללא מילוי טפסים בהתאם וקבלת האישורים הנדרשים - אינה תקינה ואת ודאי מבינה את הבעיתיות בהיבט ביטחון המידע.
אודה לטיפולך בהקדם ועדכוננו.
בברכה,
עֹז דרויש
עוזר לסמנכ"ל
משרד המשפטים
From:
Haya Eliahou
Sent:
Monday, December 03, 2012 8:47 AM
To:
Oz Darvish
Cc:
Michael Feder
Subject:
FW: הוצאת
מחשב נייד בחל"ד - אירה פינטו
הי עוז,
נודה להנחיותיך.
אירה יצאה לחופשת לידה, והמחש הנייד אצלה.
ממתינים להעברת המחשב אלינו לצורך הצפנתו, רק לאחר מכן יתקבל אישור של גיא.
בברכה,
חיה
From:
Hila Echerman
Sent:
Monday, December 03, 2012 8:45 AM
To:
Michael Feder
Cc:
Haya Eliahou; Oz Darvish
Subject:
RE: הוצאת
מחשב נייד בחל"ד - אירה פינטו
הי מיכאל,
אירה טרם הגיע לביקור במשרד ואף אחד מאיתנו לא קפץ אליה. העומס כאן רב והיא היתה זמן מה עם שני ילדים לבד בביתה. אנסה שוב.
הילה
From:
Michael Feder
Sent:
Monday, December 03, 2012 8:44 AM
To:
Hila Echerman
Cc:
Haya Eliahou; Oz Darvish
Subject:
הוצאת מחשב נייד בחל"ד - אירה פינטו
הילה שלום,
להזכירך, אנו ממתינים לקבלת המחשב של אירה לצורך ביצוע הצפנה והכנת המחשב להוצאה בחל"ד באישור.
נדרש למסור את המחשב לדודי הטכנאי לביצוע ההשלמות.
תודה
מיכאל