היי אירה,
מה אפשר לומר על זה?
האם ההשתתפות ביורומד ג'סטיס היא חלק מזה? וטאייקסים?
חנה
From: Emily Cooper
Sent: Wednesday, December 05, 2012 3:41 PM
To: Chana Leib
Subject: שאלה - תכנית העבודה של היחידה
הי חנה,
בתוך תכנית העבודה של היחידה, עליה אני עובדת כעת, יש התייחסות לתהליך ברצלונה. מדובר בתהליך של האיחוד האירופי בקשר עם מדינות ים תיכוניות.
האם ידוע לך אם ישראל עדיין משתתפת בתהליך?
תודה,
אמילי
· יצירת קשרים ושיתופי פעולה עם גורמים משפטיים אזוריים דרך תהליך ברצלונה
Emily Cooper, Adv.
Department for International Agreements and Litigation
Ministry of Justice
Israel