ותרגישו טוב כמובן!!!
לעידוד מצב הרוח:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4145060,00.html
From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, November 13, 2011 4:04 PM
To: Chana Leib; Hila Echerman; Ira Pinto
Subject: RE: תשומות- לקראת תת ועדה- טיוטה ראשונה
רצ"ב
הערות למסמך כולו.
לדניאל יש עדיין חום וגם דלקת בעין, אז מחר הוא בטוח לא הולך לגן, אבל יכול להיות שיצא לי להגיע בצהריים לכמה שעות, אעדכן אתכן.
From: Chana Leib [chanale@justice.gov.il]
Sent: Sunday, November 13, 2011 12:41 PM
To: Hila Echerman; Ira Pinto
Subject: תשומות- לקראת תת ועדה- טיוטה ראשונה
היי הילה ואירה,
מצ"ב הטיוטה לקראת התת ועדה. יש עוד כמה דברים פתוחים- שצריכים השלמה- או שאנחנו מחכים לתשובות, או שלא היו ברורים לי כל צרכם.
מירקרתי בירוק את השאלות שהיו לי, ודברים שאני יודעת שהם עדיין פתוחים.
אשמח לכל הערותיכן והכוונתכן, מה לעשות הלאה.
חנה