אל: "Justice-All Around" <Justice-All-Around@justice.gov.il>
מאת: "Nissim Aharon" <NissimA@Justice.gov.il>
תאריך: 28/10/2010 10:37
נושא: ניצול ימי בחירה באירועים אישיים
עובדים יקרים,אבקש להסב את תשומת ליבכם להודעת נש"מ מס' עא/6 שעניינה "ימי בחירה באירועים אישיים". לפיה יוכלו עובדים לנצל את ימי הבחירה , גם לאירועים אישיים ( כגון : ברית מילה , בר מצווה וכיו " ב ).לציין כי אין שינוי במספר ימי הבחירה העומדים לרשות העובד.מצ"ב ההודעות הרלוונטיות.לידיעתכם.נסים אהרוןאגף משאבי אנוש.