Date : 11/11/2010 9:52:17 AM
From : "ira pinto"
To : ""Hila Echerman""
Subject : הנדון: RE: מכרז

אני מאד מאד אשמח שתבואי!!!
 
אני גמישה, תגידי מתי נח לך.
 
אגב, אני שוכחת להגיד לך שאנחנו מאד נהנים מהבגדים והדברים היפים שהבאת לנו, שוב המון תודה!
----- "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>
מאת: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>
תאריך: 11/11/2010 09:53
נושא: RE: מכרז

טרם יש ועדה-מחפשת עוד אדם, אדבר איתך בהמשך היום, המון נשיקות-אני רוצה לבוא שבוע הבא, מתי מתאים לך?
 
 


From: irap@mail.gov.il [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Thursday, November 11, 2010 9:38 AM
To: Hila Echerman
Subject: מכרז

היי יקירתי,

 

מאד התגעגעתי אילך ואני כל הזמן רוצה להתקשר, אבל כל פעם לא יוצא לי... מקווה שיצא בקרוב :)

 

רציתי לבקש לגבי המכרז, אם אפשר לא לקבוע את הוועדה בשבועיים הראשונים של דצמבר (5-18), כי אלון יהיה במילואים. כמובן שאם לא תהיה ברירה אני אגיע עם דניאל, אבל אם יש גמישות, אשמח שזה יהיה לפני או אחרי.

 

יום טוב ונשיקות,

אירה