כן, זה בסדר.
רק אשנה את המינוח מ"תהליך ברצלונה" ל"איחוד למען הים התיכון".
אמילי
From: Chana Leib
Sent: Sunday, December 09, 2012 11:00 AM
To: Emily Cooper
Cc: Ira Pinto; Hila Echerman
Subject: FW: שאלה - תכנית העבודה של היחידה- אירה אשמח לדעתך
היי אמילי,
אנא ראי את המייל של אירה להלן.
האם זה עונה על שאלתך?
חנה
From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, December 09, 2012 10:29 AM
To: Chana Leib
Subject: RE:
שאלה - תכנית העבודה של היחידה- אירה אשמח לדעתך
היי,
כן, בטח, היורומד ג'סטיס הוא חלק מזה, וגם פרויקטים נוספים שצצים לעיתים.
כיום תהליך ברצלונה נקרא האיחוד למען הימ"ת, וגם במסגרתו ישראל לוקחת חלק ממגוון פעילויות (לא משרד המשפטים ספציפית).
לדעתי רוב הדברים שהופיעו בתוכנית העבודה הקודמת יהיו נכונים גם לתוכנית החדשה.
דברי איתי אם יש לך עוד שאלות.
אנא השיבו לכתובת
irap@justice.gov.il
Please reply to
irap@justice.gov.il
מ:
Chana Leib
[chanale@justice.gov.il]
נשלח: יום ראשון 09 דצמבר 2012 07:59
אל: Ira Pinto
נושא: -FW:
שאלה - תכנית העבודה של היחידה- אירה אשמח לדעתך
היי אירה,
מה אפשר לומר על זה?
האם ההשתתפות ביורומד ג'סטיס היא חלק מזה? וטאייקסים?
חנה
From:
Emily Cooper
Sent: Wednesday, December 05, 2012 3:41 PM
To: Chana Leib
Subject: שאלה - תכנית העבודה של היחידה
הי חנה,
בתוך תכנית העבודה של היחידה, עליה אני עובדת כעת, יש התייחסות לתהליך ברצלונה. מדובר בתהליך של האיחוד האירופי בקשר עם מדינות ים תיכוניות.
האם ידוע לך אם ישראל עדיין משתתפת בתהליך?
תודה,
אמילי
· יצירת קשרים ושיתופי פעולה עם גורמים משפטיים אזוריים דרך תהליך ברצלונה
Emily Cooper, Adv.
Department for International Agreements and Litigation
Ministry of Justice
Israel