Date : 12/20/2010 1:38:20 PM
From : "ira pinto"
To : ""Hila Tene-Gilad"" , "hilae@justice.gov.il" , "danada@justice.gov.il"
Subject : העברת עותק: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

מה יש לה???

-----העברת עותק על ידי ira pinto/mail2 בתאריך 20/12/2010 15:34 -----

אל: "Ravid Dekel" <RavidD@justice.gov.il>, "Ester Zanzuri" <EsterZa@justice.gov.il>
מאת: "Tamar Calahorra" <TamarC@Justice.gov.il>
תאריך: 20/12/2010 15:25
עותק: "Yeutzhak-Lawyers" <Yeutzhak-lawyers@justice.gov.il>, "Yeuhak-Mit" <Yeuhak-Mit@justice.gov.il>, "YeutzHak-Minhala" <YeutzHak-Minhala@justice.gov.il>
נושא: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

זה ממש לא אותו דבר.
 
למיטב ידיעתי, על התלמידים בבתי הספר לא חל התקשיר.


From: Ravid Dekel
Sent: Monday, December 20, 2010 3:25 PM
To: Tamar Calahorra; Ester Zanzuri
Cc: Yeutzhak-Lawyers; Yeuhak-Mit; YeutzHak-Minhala
Subject: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

אם משרד החינוך התיר להקרין את הסרט בבתי ספר אני סבורה שאין בעיה בהקרנתו אצלנו. רביד
 

רביד דקל, עו"ד,

מחלקת יעוץ וחקיקה (פלילי)

 


From: Tamar Calahorra
Sent: Monday, December 20, 2010 3:23 PM
To: Ester Zanzuri
Cc: Yeutzhak-Lawyers; Yeuhak-Mit; YeutzHak-Minhala
Subject: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

כן, אבל מדובר בנושא פוליטי. האם מותר על פי התקשיר להציג סרטים פוליטיים במסגרת העבודה? אשמח לראות חוות דעת בנושא.
 
מ שיחה עם הילה אני מבינה שיש בעיה של שיתוף פעולה ושאין בין חברי המחלקה מתנדבים להרצות על הנושאים שבתחום עבודתם.
 
זה מצער ביותר אבל הפתרון אינו הפתרון שנבחר כאן, בכל הכבוד ומבלי לפגוע חלילה באחראיות המסורות, שכוונותיהן טובות, כמובן.
 
הפתרון הוא הגדלת ראש של כל אחד ואחד מאיתנו. כדי שנהיה גוף אחד שיש לו היכולת לבוא בדרישות להנהלת המשרד בכל מיני עניינים,
אנחנו בעצמנו צריכים לחשוב על המחלקה כעל גוף אחד. לשם כך צריך לטפח גאוות יחידה ואחת הדרכים לעשות זאת היא שכל אחד
יתרום לישיבות המחלקה נושאים מסוימים מעבודתו.
 
אם אנחנו לא מסוגלים לעשות את זה בעצמנו, אולי צריך לחשוב על תורנויות מחלקתית - כל חודש מחלקה מסוימת תהיה אחראית על תוכן הישיבה
ותדאג להרצאה בנושא השייך לתחום אחריותה. האם באמת חסרים לנו נושאים, שיש בהם עניין לכלל עובדי המחלקה??
 
ואם גם את זה אי אפשר לארגן - האם חסרים מרצים למשפטים שאפשר לפנות ולבקש מהם שיבואו להרצות בפנינו? האם לא ניתן להיעזר
במכון להשתלמויות או במחלקת ההדרכה?
 
ולבסוף - האם חסרים נושאים לא משפטיים להעשרה שאינם פוליטיים?
 
ושוב, הדברים נאמרים מתוך הערכה להילה ואסתר שעובדות קשה כדי לארגן את הישיבות, לנוכח אדישות מצערת של חברי המחלקה,
ומבלי כוונה לפגוע חלילה. אם הרושם שהתקבל מן הביקורת שלי הוא אחר - אני מתנצלת מעומק ליבי.
 
תמר

 

From: Ester Zanzuri
Sent: Monday, December 20, 2010 3:06 PM
To: Tamar Calahorra
Cc: Yeutzhak-Lawyers; Yeuhak-Mit; YeutzHak-Minhala
Subject: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

אין הכוונה להטיף לעמדה מסוימת. הרעיון היה לחשוף את המחלקה לנושאים מגוונים ככל הניתן גם מחוץ לעבודת המחלקה השוטפת. ניתן יהיה להעלות תהיות וביקורת בנושא בדיון שייערך לאחר מכן עם המפיק.  


From: Tamar Calahorra
Sent: Monday, December 20, 2010 2:58 PM
To: Ester Zanzuri; YeutzHak-Minhala; Yeuhak-Mit; Yeutzhak-Lawyers
Subject: RE: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

האם אין מדובר בסרט פוליטי בעל צביון מאוד מסוים?
 
האם זה הולם את הפורום?


From: Ester Zanzuri
Sent: Monday, December 20, 2010 2:50 PM
To: YeutzHak-Minhala; Yeuhak-Mit; Yeutzhak-Lawyers
Subject: שמרו את התאריך - ישיבת מחלקה ב 2.1.11 - הקרנת הסרט: "הטורבינה האנושית"

שלום לכולם,
 
ביום ראשון, ה- 2.1.11 צפויה להערך ישיבת המחלקה החודשית בשעה 9:15 בחדר הישיבות הגדול . בישיבה זו אנו צפויים להקרין את הסרט: " הטורבינה האנושית " אשר הוקרן לאחרונה בסינמטקים השונים, בפסטיבל חיפה ובערוץ 8, ולקיים לאחר מכן שיחה עם מפיק הסרט, מר יהודה ביטון , שהסכים באדיבותו (ולאור בקשתה ושיכנועיה של קרן דהרי ממחלקת ייעוץ) להרצות בפנינו בהתנדבות.
 
להלן לינק לתקציר   הסרט, כפי שהופיע באתר פסטיבל הסרטים של חיפה : http://www.haifaff.co.il/Movie%20Info.php?id=2195
 
מאחר שמדובר בישיבה מיוחדת הכוללת הקרנת סרט ושיחה עם המפיק, חשובה מאוד השתתפותכם בישיבה והגעתכם בזמן. אנא כבדו אותנו בנוכחותכם ושריינו את המועד ביומנכם מראש (יום א' 2.1.11, בין השעות 9:15-11) .
 
להתראות ,
אסתר והילה.