des Artes, אבל אפשר גם בכל מקום אחר :)
----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----
אל: irap@mail.gov.il
מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
תאריך: 13/10/2010 11:42
נושא: Re: הנדון: Re: הנדון: Re: הנדון: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי
תזכירי לי שוב לאיזה גשר?
2010/10/13 <irap@mail.gov.il>:
> תרגישי טוב!
>
> אני כל כך אוהבת את פריז. תמסרי ד"ש :)
> ----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----
>
> אל: irap@mail.gov.il
> מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
> תאריך: 13/10/2010 10:12
> נושא: Re: הנדון: Re: הנדון: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי
>
> קפוא כאן ואני מצוננת...אך כיף לחזור לכאן
>
> 2010/10/12 <irap@mail.gov.il>:
>> גם אנחנו חושבים שזה שם מאד יפה :)
>>
>> איך את בפריז?
>>
>> נשיקות!
>> ----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----
>>
>> אל: irap@mail.gov.il
>> מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
>> תאריך: 12/10/2010 14:31
>> נושא: Re: הנדון: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי
>>
>> מאוד מפתיע!!! ממש שם יפה כפי שאמרתי לפני כחודשיים... נשיקות מפריז
>>
>> 2010/10/12 < irap@mail.gov.il >
>>>
>>> דניאל :)
>>>
>>> ----- Hila Echerman < hila.echerman@gmail.com > כתב: -----
>>>
>>> אל: irap@mail.gov.il
>>> מאת: Hila Echerman < hila.echerman@gmail.com >
>>> תאריך: 12/10/2010 11:50
>>> נושא: Re: הנדון: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי
>>>
>>> איך קוראים לקטן????
>>>
>>> 2010/10/11 < irap@mail.gov.il >
>>>>
>>>> היי,
>>>> היתה לנו היום הברית, הכל היה טוב אך אנחנו גמורים ומותשים...
>>>> אשמח לדבר איתך מחר, כנראה בצהריים.
>>>> לילה טוב :)
>>>> ----- "Einat Ronen" < EinatRo@justice.gov.il > כתב: -----
>>>>
>>>> אל: < irap@mail.gov.il >, "Ira Pinto" < IraP@justice.gov.il >
>>>> מאת: "Einat Ronen" < EinatRo@justice.gov.il >
>>>> תאריך: 11/10/2010 14:28
>>>> נושא: שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי
>>>>
>>>> הי אירה
>>>> מה נשמע? אני מתנצלת שאני מפריעה.
>>>>
>>>> בהמשך למכתב שהעברתי לך אתמול בעניין השדרוג אני מנסה ליצור מסמך שיסכם את
>>>> המצב הנוכחי לגבי כל השאלות שנשאלנו.
>>>> חיפשתי בחומרים בספריות ובמיילים אבל חשבתי שאם נדבר כמה דקות זה ייתן לי
>>>> כיוון. כפי שתראי מצאתי חומר מצומצם.
>>>>
>>>> מתי יכול להתאים לך לכמה דקות?
>>>> בין 18:00 ל20:00 אני מחכה לשירה בחוג מחול אם במקרה את יכולה לדבר. ואם לא
>>>> אשמח אם תוכלי מחר. מחר זה יום ארוך שלי פה.
>>>> הילה ביקשה שאשלח לה מה שאני יכולה במהלך השבוע במייל היא בנסיעה.
>>>>
>>>> תודה אירה והמשך יום נעים
>>>> עינת
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> [הקובץ המצורף "בחינת שדרוג היחסים עם האיחוד האירופי.doc" הוסר על ידי ira
>>>> pinto/mail2]
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>