לידיעתכן.
From: Galit Greenberg
Sent: Monday, October 28, 2013 12:49 PM
To: Chana Leib
Subject: RE: איך היה?
שלום!
היה מעולה :) :) הקדמת אותי, רציתי לכתוב לך תודה!
המשתתפים מהארץ היו אחלה, וגם המשתתפים מהמדינות האחרות היו נחמדים, courteous, והתפתח שיח משפטי אמיתי ובכלל לא פוליטי. באמת, באמת חוויה מתקנת וטובה. המצגת בסוף לא הועברה כמצגת, רק דיברתי, אבל המקבילים שלנו מאד התעניינו דווקא ואפילו שאלו הרבה שאלות אחרי כן. גם היה מאד רלבנטי - כמעט כל הכנס שוחחנו בעניין חטיפת ילדים, וכל הנציגים שלנו היו עם ידע רלבנטי לנסיעה, אז למדנו הרבה והיה שיתוף פעולה מצוין בינינו.
אמרתי כבר שנהניתי?
תודה על הכל!
From: Chana Leib
Sent: Monday, October 28, 2013 12:44 PM
To: Galit Greenberg
Subject: איך
היה?
חזרת בשלום?
איך היה הכנס? והנסיעה בכלל?