Date : 8/29/2011 5:00:36 PM
From : "ira pinto"
To : "Dana Daybog"
Cc : "Hila Echerman"
Subject : RE: סיום התמחות

הייתי אומרת לו שאם הוא לא ישלים את הימים החסרים, לא נוכל לתת לו אישור על  חצי שנת התמחות...

From: Dana Daybog [DanaDa@justice.gov.il]
Sent: Monday, August 29, 2011 5:46 PM
To: noambinyamin@yahoo.com
Cc: Hila Echerman; ira pinto
Subject: סיום התמחות

נועם שלום,

בימים האחרונים לא הגעת למשרד ללא הודעה וללא שביקשת ימי חופש. נודע לנו גם כי היום בבוקר היית במשרד לזמן קצר אך עזבת לפני שהגעתי. ניסינו, הילה אקרמן ואנוכי, להשיגך טלפונית אך ללא הצלחה. זאת על אף שעם הודעתך על כוונתך לסיים את ההתמחות ביחידה התחייבת להישאר עד סוף אוגוסט וביקשת רק שבוע חופש (אותו לקחת לפני כשבועיים). במצטבר, כמעט שלושה שבועות מתוך אוגוסט לא תהיה במשרד.

צור עמנו קשר טלפוני בהקדם האפשרי על מנת לתאם מועד, עוד השבוע, בו תגיע אל המשרד על מנת לשבת עמנו ולבצע העברה מסודרת של הנושאים שהיו בטיפולך ומצויים אצלך.

כמו כן, עליך להגיע בהקדם להשיב את כרטיס העובד שלך ואת המפתח לדלת המשרד.

בברכה,

דנה דאיבוג

---------- Forwarded message ----------
From: noam schreiber <noambinyamin@yahoo.com>
Date: 2011/8/19
Subject: לגבי חודש ספטמבר
To: hilae@justice.gov.il

הילה שלום

מצטער שהתעכבתי בתשובתי- הייתי צריך לחכות לדעת מתי אני מתחיל את עבודתי האחרת.

לא אוכל להענות לבקשתכם ולהשאר במהלך חודש ספטמבר מאחר ואני מתחיל את התמחותי ב1 באותו חודש

 

בהצלחה

נעם