היי
אין בעיה, אכתוב ליאיר
מה זאת אומרת שנעם מתחיל התמחות ב-1 לחודש???????? הוא לא אמר שהוא עוזב את משפטים?
From: Hila Echerman [hila.echerman@gmail.com]
Sent: Monday, August 22, 2011 4:12 PM
To: Dana Daybog; Ira Pinto
Subject: Fwd: לגבי חודש ספטמבר
אירה,
אם תוכלי בקשי מיאיר להתחיל כמה שיותר מוקדם.
תודה,
הילה
---------- Forwarded message ----------
From:
noam schreiber <noambinyamin@yahoo.com>
Date: 2011/8/19
Subject: לגבי חודש ספטמבר
To:
hilae@justice.gov.il
| הילה שלום
מצטער שהתעכבתי בתשובתי- הייתי צריך לחכות לדעת מתי אני מתחיל את עבודתי האחרת.
לא אוכל להענות לבקשתכם ולהשאר במהלך חודש ספטמבר מאחר ואני מתחיל את התמחותי ב1 באותו חודש
בהצלחה
נעם
|