Date : 8/22/2011 9:20:01 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman" , "Dana Daybog" , "Ira Pinto"
Subject : RE: לגבי חודש ספטמבר

היי

אין בעיה, אכתוב ליאיר

מה זאת אומרת שנעם מתחיל התמחות ב-1 לחודש???????? הוא לא אמר שהוא עוזב את משפטים?

From: Hila Echerman [hila.echerman@gmail.com]
Sent: Monday, August 22, 2011 4:12 PM
To: Dana Daybog; Ira Pinto
Subject: Fwd: לגבי חודש ספטמבר

אירה,
אם תוכלי בקשי מיאיר להתחיל כמה שיותר מוקדם.
תודה,
הילה

---------- Forwarded message ----------
From: noam schreiber <noambinyamin@yahoo.com>
Date: 2011/8/19
Subject: לגבי חודש ספטמבר
To: hilae@justice.gov.il


הילה שלום
מצטער שהתעכבתי בתשובתי- הייתי צריך לחכות לדעת מתי אני מתחיל את עבודתי האחרת.
לא אוכל להענות לבקשתכם ולהשאר במהלך חודש ספטמבר מאחר ואני מתחיל את התמחותי ב1 באותו חודש

בהצלחה
נעם