אני מניחה שלאחר הסיום של השלב השני תהיה פגישה של כל ה-focal points ובה ידווחו על תוצאות השלב השני ויציגו את התוכניות להמשך. אפשר לנסות לשאול את חאלד אם הוא יודע משהו, אבל עד כמה שאני מכירה אותם, אני מאד בספק אם הם כבר ידעו משהו. למה לתומר זה כל כך חשוב?
אל: "Hila Echerman" <HilaE@justice.gov.il>, <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 04/11/2010 12:14
נושא: השלב הבא של תוכנית יורומד
הי הילה ואירה,
במהלך ההשתלמות תומר שאל אותי מתי נדע האם עומד להתקיים שלב שלישי של התוכנית ואיך הוא יראה מבחינת נושאים
וכו'.
הבטחתי לשוב אליו לאחר שאברר את העניין.
האם יש צפי כזה?
שיהיה לכן סופשבוע נעים ורגוע
עינת