הי אירה,
רציתי לדעת אם יש לך הערות מפורטות יותר בכתב שקיבלת מאילת או אורן תמיר.
בעיקר רציתי לדעת מה הבעייתיות בסעיף 3.
אנה השיבי גם לgmail שלי (בcc).
תודה,
חנה
From: Ira Pinto
Sent: Sunday, February 02, 2014 10:57 AM
To: Chana Leib
Subject: RE: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה
From: Ira Pinto
Sent: Thursday, January 30, 2014 3:09 PM
To: Lena.Zeiger@Economy.gov.il
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog; Ayelet Levin; Oren Tamir; Zemer Blondheim
Subject: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה
שלום לנה,
בהמשך לשיחתנו אתמול, להלן הערותינו לפרק הגנת הסביבה באס"ח קנדה:
ס' 3 – כאמור סוכם כי יש להצביע על בעייתיות שבס"ק (2) ו-(3) ולבקש לקבל הבהרות מהקנדים.
ס' 5 – מוצע להכפיף את כל הסעיף לחוק הפנימי של הצדדים, שכן מדובר בהתחייבויות הנוגעות לאופי ההליכים המשפטיים וכו'.
ס' 10 – מוצע לוודא עם המשרד להגנת הסביבה שמקובל עליהם שכל אזרח קנדי יכולה להגיש תלונה לישראל ויש לענות עליה באופן מהיר וסביר – שאלה של מדיניות.
ס' 11- מוצע לוודא כי אין מדובר בהעברה של מידע אישי.
מנגנון יישוב סכסוכים – כאמור עמדתנו היא שיש להתנגד להכללתו בפרק.
אני לרשותך לכל שאלה,
כל טוב,
אירה