Date : 2/3/2014 3:57:28 PM
From : "ira pinto"
To : "Chana Leib" , "Ira Pinto"
Cc : "chana.leib@gmail.com"
Subject : ‏‏RE: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה

היי,

אין לי הערות מפורטות יותר. יש איזה מייל מאילת - אעביר לך (תתעלמי מנושא ההגדרות).

לגבי ס' 3 - לא ברור למה בדיוק הכוונה בס' 3(2) וכמה אנחנו יכולים להתחייב שם. אולי עוד ס"ק קטן כלשהו, לא זוכרת כרגע.

דיברתי עכשיו עם דבי ולנה, הן לא מוכנות להכפיף את ס' 5 לדין הפנימי באופן גורף, אלא רק את העניין הספציפי של מורכבות ההליכים באחד הסעיפים הקטנים.

תודה וערב טוב,
אירה

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Chana Leib ‏[chanale@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום שני 03 פברואר 2014 15:00
‏‏אל: Ira Pinto
עותק: chana.leib@gmail.com
‏‏נושא: FW: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה

הי אירה,

 

רציתי לדעת אם יש לך הערות מפורטות יותר בכתב שקיבלת מאילת או אורן תמיר.

בעיקר רציתי לדעת מה הבעייתיות בסעיף 3.

 

אנה השיבי גם לgmail שלי (בcc).

 

תודה,

חנה

 

From: Ira Pinto
Sent: Sunday, February 02, 2014 10:57 AM
To: Chana Leib
Subject: RE: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה

 

 

 

From: Ira Pinto
Sent: Thursday, January 30, 2014 3:09 PM
To: Lena.Zeiger@Economy.gov.il
Cc: Hila Echerman; Dana Daybog; Ayelet Levin; Oren Tamir; Zemer Blondheim
Subject: אס"ח קנדה - פרק איכות סביבה

 

שלום לנה,

 

בהמשך לשיחתנו אתמול, להלן הערותינו לפרק הגנת הסביבה באס"ח קנדה:

 

ס' 3 – כאמור סוכם כי יש להצביע על בעייתיות שבס"ק (2) ו-(3) ולבקש לקבל הבהרות מהקנדים.

ס' 5 – מוצע להכפיף את כל הסעיף לחוק הפנימי של הצדדים, שכן מדובר בהתחייבויות הנוגעות לאופי ההליכים המשפטיים וכו'.

ס' 10 – מוצע לוודא עם המשרד להגנת הסביבה שמקובל עליהם שכל אזרח קנדי יכולה להגיש תלונה לישראל ויש לענות עליה באופן מהיר וסביר – שאלה של מדיניות.

ס' 11- מוצע לוודא כי אין מדובר בהעברה של מידע אישי.

מנגנון יישוב סכסוכים – כאמור עמדתנו היא שיש להתנגד להכללתו בפרק.

 

אני לרשותך לכל שאלה,

 

כל טוב,

אירה