Date : 10/17/2013 11:47:46 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman" , "Dana Daybog"
Cc : "Ira Pinto"
Subject : אס"ח קנדה - עדכון בעקבות הישיבה עם דבי

היי,

רציתי לעדכן אתכן בעקבות הישיבה היום עם דבי בנושא האס"ח עם קנדה:
- הבנתי מדבי שגם במשרד הכלכלה סברו בעבר שמדובר בפרקים בעייתיים (עבודה וכו'), אך הנושא טרם נדון באופן מפורש.
- דבי הסכימה שכדאי שקבוצת DS תנהל/תהיה מעורבת במו"מ על פרקי יישוב הסכסוכים הנוספים, במידה וייתקיים דיון עליהם.
- התרשמתי שברור לה שאנחנו צריכים להיות מעורבים בדיונים על פרקים נוספים, כולל קניין רוחני.
- דבי הסכימה עם רוב ההסתייגויות הראשוניות שלנו לפרק DS.

לגבי אוקראינה - הוחלט להציע לאוקראינה פרק DS הבוסס על הפרק בהסכם עם קולומביה, עם מספר מצומצם של שינויים (בעיקר בס' 15-16 שיהיו כנראה מבוססים על הודו ועל ההצעה של אוקראינה שקיבלנו בעבר - דבי תעביר נוסח בעקבות הדיון היום).

יום טוב,
אירה  

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il