Date : 10/4/2010 4:13:39 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: FW: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת טיוטה שלנו

הסכמי החלל הועברו לטיפולה של הילה קוגלר-רמות, אך את מוזמנת להצטרף אליה כי מדובר בגוף שקשור לאיחוד האירופי (אם כי זו לא agency של האיחוד). הילה הודיעה להם לפני החגים כי אין לנו עוד הערות להסכם (בעבר היו כמה נקודות במחלוקת שהיו רלוונטיות אלינו - סעיף האחריות וסעיף יישוב סכסוכים), והסעיף שנשאר הוא בטיפולו של משרד החוץ.
אני מציעה שתדברי איתה בנושא. 
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>, <irap@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 04/10/2010 17:50
נושא: FW: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת טיוטה שלנו

הי אירה
דיברתי כרגע עם רועי אני אעבור על החומר ואשמח שלוחח איתך כשיתאפשר אעדכן גם את הילה כמובן
שיהיה ערב נעים
עינת


From: Ariav Roee [mailto:Roee.Ariav@mfa.gov.il]
Sent: Monday, October 04, 2010 5:31 PM
To: Einat Ronen
Subject: FW: הסכם עם סוכנות החלל האירופית (ESA) - הצעת טיוטה שלנו

עינת שלום,

 

בהמשך לשיחתנו, מצ"ב המייל שהופץ היום וכן טיוטת ההסכם שבכוונתנו להפיץ ל ESA ביום חמישי בבוקר.

 

נודה על התייחסותך.

 

רועי

 

From : Ariav Roee
Sent : Monday, October 04, 2010 4:52 PM
To : Zvi Kaplan; Gavriel Myers; 'Ira Pinto'; Paris Economy; 'hilaku@justice.gov.il '
Cc : Efrat-Smilg Esther; Heumann Amit; Cantor Christian; Ben-Abba Irit; Bar-El Oren; Malca Revital; 'OdedB@mops.gov.il'; Keinan Ehud
Subject : הסכם עם סוכנות החלל האירופית ( ESA ) - הצעת טיוטה שלנו

 

שלום רב,

 

1.       מצ"ב נוסח התשובה שבכוונתנו להעביר ל ESA (כאשר למעשה כל הסעיפים מוסכמים למעט הסעיף שמעניק פטור מחסינויות לאזרחי ותושבי מדינת ישראל).

2.        כפי שניתן לראות, קבלנו את כל הערותיהם, לרבות זו העוסקת בסעיף הדן בהחזקת והעברת מט"ח (ר' הערה לעניין זה בסעיף 5 ( d )) כך שהפטור לא יהיה כפוף לחוקי מדינת ישראל. לידיעתכם, נוסח זה משקף את הדין הישראלי הקיים היום למרות האפשרות (שנראית לנו תיאורטית) שזה ישתנה בעתיד.

3.        הסעיף היחיד אותו איננו יכולים לקבל ושאותו אנו מבקשים לשנות הוא סעיף 5(5) (ר' הערה לעניין זה בגוף הטיוטה). אם ESA ימשיכו לדרוש את החלת החסינויות גם על אזרחי ותושבי קבע של מדינת ישראל (המשמעות של מחיקת ס' 5(5)) המשמעות היא שההסכם לא יוכל להיחתם בינואר 2011.

4.        לרפי – אם לא יתקבלו הערות עד יום חמישי בשעה 9:00 בבוקר תוכל להעביר ל ESA את נוסח ההצעה שלנו. תוכל כמובן להוסיף שאם הם מעוניינים בשיחת וועידה כדי להבהיר את עמדתנו וכדי לנסות לחשוב במשותף על פתרונות אפשריים אנו כמובן נהיה מוכנים לכך.

5.        כל האמור על דעתה של אסתר.

 

בברכה,

 

רועי אריאב,

אגף היועץ המשפטי

משרד החוץ

טל': 02-5303199

פקס: 02-5303251

 



[הקובץ המצורף "esa-israel-draft framework agreement 041010 track changes.doc" הוסר על ידי ira pinto/mail2]