הי הילה ואירה,
האם מישהי תוכל להסביר לי את ההתכתבות בין ניר לתומר?
אני מבינה שזה משהו שעלה בישיבה שהוא הלך אליה עם אירה??
אשמח גם להיות מעודכנת בדברים. וגם לא ברור לטי מדוע ניר מתכתב עם תומר בלי לכתב אותנו או ליידע (לפחות אני לא ידעתי). זה קצת מוזר שתומר צריך להעביר לי שאלות שניר מעביר אליו.
גם לא ברור מה ניר בדיוק בירר מול נטלי- אני מניהח שזה היה בהנחייתכן.
בקיצור, אשמח לעדכון או הבהרה ואז נוכל לבחון מה לענות לתומר.
תודה,
דנה
From: Tomer Amar
Sent: Wednesday, July 17, 2013 9:32 AM
To: Dana Daybog
Subject: FW: בהמשך לזובור במטבח
הי דנה,
בהמשך למיילים של ניר, ניסיתי לבקשתו להבין במה מדובר והאם הדבר מתקשר איכשהו לפעילות ה-JEC או אלינו בצורה כלשהי – אך לא נתקלתי בזה בעבר, האם זה מוכר לכן?
תומר
From:
Nir Deutsch
Sent:
Tuesday, July 16, 2013 4:02 PM
To:
Tomer Amar
Subject:
RE: בהמשך לזובור במטבח
גם אני לא וחשבתי שתדע לכן אני מיידע אותך. אבל ביררתי מול נטלי גוטמן חן ממשרד הכלכלה.
מצב קישור לקובץ עם הנספח ממסמך שהוכן במסגרת הועידה המיניסטריאלית ה-9 של היורומד בנושא חבילת האמצעים לעידוד סחר עם הפלשתינים מ-2010: http://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2010/november/tradoc_146989.pdf.
ממה שנמסר לי מנטלי ייערך איזשהוא כינוס בנושא (אמרה שאי אפשר לקרוא לזה בדיוק ועידה) ולא קיבלנו עוד את האג'נדה ולא את ההזמנה.
בברכה,
ניר
From: Tomer Amar
Sent: Tuesday, July 16, 2013 3:37 PM
To: Nir Deutsch
Subject: RE: בהמשך לזובור במטבח
לא הבנתי על איזה סחר פלסטיני מדובר [רש"פ-טורקיה?] ואילו הסכמות [האם קשור לישראל?]
From:
Nir Deutsch
Sent:
Tuesday, July 16, 2013 3:32 PM
To:
Tomer Amar
Subject:
בהמשך לזובור במטבח
בתת ועדת הסחר עם האיחוד האירופי נמסר לנו שטורקיה תארגן ועידה ב24 באוקטובר באיסטנבול על נושא סחר עם פלשתין בכדי לבחון אם הנתונים יתאימו להסכמות של 2010 (אינני יודע על אילו הסכמות מדובר) נטלי אמרה שאנחנו מבקשים לקבל אג'נדה כדי לדעת אם נשתתף.
לפרטים:
מתן ספרן רפרנט א"א מ. הכלכלה
0546800202
Nir Deutsch, Adv.
The Department for International Agreements and Litigation
Ministry of Justice, Israel
Tel: 972-3-689-9847/ 972-3-689-9801
Cell: +972-50-6-216-344
Fax: +972-3-689-9792