היי יקירתי,
מאד התגעגעתי אילך ואני כל הזמן רוצה להתקשר, אבל כל פעם לא יוצא לי... מקווה שיצא בקרוב :)
רציתי לבקש לגבי המכרז, אם אפשר לא לקבוע את הוועדה בשבועיים הראשונים של דצמבר (5-18), כי אלון יהיה במילואים. כמובן שאם לא תהיה ברירה אני אגיע עם דניאל, אבל אם יש גמישות, אשמח שזה יהיה לפני או אחרי.
יום טוב ונשיקות,
אירה