Date : 11/11/2010 7:38:29 AM
From : "ira pinto"
To : "hilae@justice.gov.il"
Subject : מכרז


היי יקירתי,

 

מאד התגעגעתי אילך ואני כל הזמן רוצה להתקשר, אבל כל פעם לא יוצא לי... מקווה שיצא בקרוב :)

 

רציתי לבקש לגבי המכרז, אם אפשר לא לקבוע את הוועדה בשבועיים הראשונים של דצמבר (5-18), כי אלון יהיה במילואים. כמובן שאם לא תהיה ברירה אני אגיע עם דניאל, אבל אם יש גמישות, אשמח שזה יהיה לפני או אחרי.

 

יום טוב ונשיקות,

אירה