Date : 11/24/2010 10:26:32 AM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: FW: שאלה

הי עינת היקרה,
 
סליחה שלא עניתי לך אז. את הנוסח אני מניחה יש באינטרנט, וגם שווה לחפש בקלסרים בחדר - יש קלסר של הסכמים עם האיחוד, או באחד הקלסרים של ENP. את החומרים הקשורים אפשר למצוא באאוטלוק שלי, EU-Assosiation Agreement-Programs, או משהו כזה... תגידי לי אם את מוצאת, ולא לא - אנסה לחשוב איפה עוד זה יכול להיות.
אם אני לא טועה, ההסכם אושר על ידי האיחוד ממש לאחרונה. אבל אולי אני טועה :)
נשיקות ויום מקסים!
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>, "IraP-mail.gov.il" <IraP@mail.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 24/11/2010 10:07
נושא: FW: שאלה

הי אירה יקרה
כשיתאים תוכלי להסתכל במייל למטה ולהגיד לי האם את יודעת איפה אני יכולה למצוא את הפרוטוקול?
תודה
חיבוק


From: Einat Ronen
Sent: Thursday, November 11, 2010 11:54 AM
To: irap@mail.gov.il; IraP-mail.gov.il
Cc: Hila Echerman
Subject: שאלה

הי אירה
מה נשמע? ומה שלום דניאלי?
 
הייתה לנו היום פגישה בנושא שדרוג היחסים מול האיחוד עם נציג של ה- INSS  (המכון למחקרי ביטחון לאומי) שעורך מחקר בנושא השדרוג ועובד מול משרדי הממשלה השונים.
 
הפגישה התקיימה בעקבות המחקר והפגישה הבינמישרדית שהתקיימה במעלה החמישה (שאחריה באנו לבקר אתכם).
 
אשמח לשתף אותך בנושאי הפגישה. אחד הנושאים שעלו הוא הפרוטוקול לעניין הצטרפות ישראל לתוכניות האיחוד (אני לא בטוחה שזה שמו המדויק).
התבקשנו לבדוק שני נושאים הנוגעים לפרוטוקול (הצטרפות לתוכניות/סוכנויות ונושא המימון). 
 
הבנתי מהילה שייתכן ותדעי היכן למצוא את הפרוטוקול ו/או חומרים קשורים. 
 
תוכלי לתת לי כיוון איפה לחפש?
 
המשך יום נעים
עינת