היי,
תודה רבה!
יש לי רק הערה קטנה אחת, לשיקולך, בסוף הפסקה הרביעית אולי כדאי לכתוב
בשני
מפגשי קבוצת העבודה הקודמים שנערכו באוקטובר 2010 ובפברואר 2011 ובהם נציגי היחידה השתתפו
באופן פעיל, חלה כבר התקדמות משמעותית...
אודה אם תוכלי להעביר לשביט.
שבת שלום,
אירה
From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Thursday, August 11, 2011 10:37 AM
To: Ira Pinto
Subject: בקשה לועדת נסיעות - קבוצה 2 - אונסיטרל אוקטובר 2011