Date : 5/20/2012 7:37:00 AM
From : "ira pinto"
To : "Dana Daybog"
Subject : ‏‏RE: ישיבה בתמ"ת- DS קולמוביה

כן, תודה.

שימי לב שבטקסט הנלווה הוא רשם מ-15:00.



אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Dana Daybog ‏[DanaDa@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 20 מאי 2012 09:36
עד: Ira Pinto
‏‏נושא: ישיבה בתמ"ת- DS קולמוביה

הי אירה,
את תוכלי לבוא לישיבה הארוכה שהתמ"ת קבע בנושא קולומביה- 15:30-19:00? אני רוצה לוודא לפני שאני מאשרת להם השתתפות בישיבה.
דנה