Date : 11/20/2011 10:49:52 AM
From : "ira pinto"
To : "Emily Cooper"
Subject : ‏‏RE: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

תודה רבה!

מ: Emily Cooper ‏[EmilyC@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום ראשון 20 נובמבר 2011 12:08
עד: ira pinto
‏‏עותק לידיעה: Hila Echerman
‏‏נושא: RE: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

הי אירה,
האם מישהו מהאורחים שומר כשרות?
לדעתי המדיניות היא מסעדה כשרה מתוך כבוד למי ששומר, אבל אני לא יודעת עד כמה זה מחייב אם את בטוחה שאף אחד מהמשתתפים אינו שומר.
לדעתי המקום הכי מתאים הוא מסעדת לילית - שנמצאת מול בית המשפט המחוזי. זה די קרוב לעזריאלי. זו מסעדה בשרית ונחשבת למסעדה הכשרה הטובה ביותר בת"א.
יש גם את מסעדת דקא - מסעדת דגים שנמצאת בהמשך של המסגר (גם לא רחוק). 
שתי המסעדות טובות והיו בהם ארוחות רשמיות של המשרד בעבר.
אמילי   


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, November 20, 2011 11:45 AM
To: Emily Cooper
Cc: Hila Echerman
Subject: ‏‏FW: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

היי אמילי,

מה שלומך?

אשמיח לעזרתך - את מכירה מסעדות כשרות בתל אביב, עדיף קרוב לעזריאלי, שראויות לאירוח אורחים מחו"ל?
ואם את יודעת אם זה חייב להיות כשר?

תודה ושבוע טוב,
אירה

מ: Yehudit Steigenberger ‏[YehuditS@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 17 נובמבר 2011 11:23
עד: ira pinto
‏‏נושא: RE: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

הי אירה,
 
מתנות יש במלאי.
לגבי הארוחה: אני לא מתמצאת במסעדות כשרות בתל אביב. את מכירה מהשו ייצוגי? אנחנו צריכים לפנות אלהן לקבלת הצעת מחיר ועל בסיס זה להוציא הזמנת רכש.
כדאי למצוא מסעדה או מסעדה במלון שקרוב לאתר האחרון שמבקרים באותו יום.
על כמה סועדים מדובר? באיזה שעה?
 
יהודית


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Thursday, November 17, 2011 11:13 AM
To: Yehudit Steigenberger
Cc: Hila Echerman; Chana Leib; Ira Pinto
Subject: מתנות וארוחה לשני אורחים מחו"ל

שלום יהודית,

נודה מאד לקבלת עזרתך לעניין מתנות וארוחת צהריים לשני אורחים מחו"ל, נציגים מטעם התוכנית יורומד של האיחוד האירופי, אשר ייפגשו ביום 30.11 עם מנכ"ל ומספר נציגים נוספים של המשרד ושל מערכת בתי המשפט.
תומר ביקש שנארגן להם מתנות וארוחת צהריים.

מדובר בנציגים בדרג לא מאד בכיר. הם נפגשים עם המנכ"ל ב-30.11 בשעה 14:00 בתל אביב, אז אם מארגנים להם ארוחה, זה צריך להיות באותו יום בצהריים בתל אביב.

נשמח לשמוע אם זה אפשרי, ואם כן מהו התקציב לארוחה ואיך עושים את זה, ואיזה פרטים את צריכה מאיתנו.

תודה רבה מראש,
אירה