שלום לכולם,
הכרה בתקופת ההתמחות מחייבת חתימה של המאמן על דו"ח חצי שנתי.
האם נעם ביקש שתחתמו על דו"ח מלשכת עורכי הדין על התקופה בה עשה התמחות ? אם הדו"ח נחתם ולא נרשמו כל הערות לא נראה לי שהלשכה לא תאשר את התקופה שבה עבד במשרד המשפטים לצורך התמחות.
בברכה,
איריס בר
אגף משאבי אנוש
שלום יעל,
בהמשך לשיחתנו, רצ"ב לעיונך נוסח של מכתב ללשכת עו"ד בעניין התמחותו של נעם שרייבר, נשמח לשמוע אם יש לך הערות.
תודה וכל טוב,
אירה