Date : 10/11/2011 11:35:12 AM
From : "ira pinto"
To : "Iris Bar" , "Ira Pinto" , "Yael Kutik"
Cc : "Hila Echerman"
Subject : RE: התמחותו של נעם שרייבר

שלום איריס
נעם ביקש לחתום על הדו"ח רק לפני כמה ימים, והדו"ח טרם נחתם.
כל טוב וחג שמח,
אירה

From: Iris Bar [IrisB@justice.gov.il]
Sent: Monday, October 10, 2011 5:40 PM
To: Ira Pinto; Yael Kutik
Cc: Hila Echerman
Subject: RE: התמחותו של נעם שרייבר

שלום לכולם,
 
הכרה בתקופת ההתמחות מחייבת חתימה של המאמן על דו"ח חצי שנתי.
 
האם נעם ביקש שתחתמו על דו"ח מלשכת עורכי הדין על התקופה בה עשה התמחות ? אם הדו"ח נחתם ולא נרשמו כל הערות לא נראה לי שהלשכה לא תאשר את התקופה שבה עבד במשרד המשפטים לצורך התמחות.
 

בברכה,

איריס בר

אגף משאבי אנוש

 


From: Ira Pinto
Sent: Monday, October 10, 2011 5:19 PM
To: Yael Kutik
Cc: Hila Echerman; Iris Bar
Subject: התמחותו של נעם שרייבר

שלום יעל,
 
בהמשך לשיחתנו, רצ"ב לעיונך נוסח של מכתב ללשכת עו"ד בעניין התמחותו של נעם שרייבר, נשמח לשמוע אם יש לך הערות.
 
תודה וכל טוב,
אירה