Date : 10/5/2010 3:36:50 PM
From : "ira pinto"
To : ""Einat Ronen""
Subject : הנדון: טיוטאת מכתב למשתתפים בסמינר - מאסר, אסירים זרים והמסגרת האירופית - ים-תיכונית, ברלין, גרמניה, אוקטובר 19-21 2010

מעולה!
 
שימי לב, בטופס לוועדת הנסיעות צריך לרשום תאריכים של יום לפני ויום אחרי (18 עד 22 באוקטובר), כי ימי הטיסה נחשבים לימי עבודה. 
 
אם אין לך נציג/ה של בתי המשפט, אפשר להוריד "לכל המשתתפים" בהקשר של קו"ח,"מתייחס למשרד המשפטים" בהקשר של הביטוח וגם בסוף בהקשר של דו"ח נסיעה. 
 
כדאי להוסיף בסוף את הפרטים שלך, לרבות מס' טלפון, שיהיה להם איך ליצור איתך קשר (אפשר להוסיף חתימה אוטומטית באאוטלוק).
----- "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il> כתב: -----

אל: <irap@mail.gov.il>, "Ira Pinto" <IraP@justice.gov.il>
מאת: "Einat Ronen" <EinatRo@justice.gov.il>
תאריך: 05/10/2010 15:43
נושא: טיוטאת מכתב למשתתפים בסמינר - מאסר, אסירים זרים והמסגרת האירופית - ים-תיכונית, ברלין, גרמניה, אוקטובר 19-21 2010

הי אירה

אם במקרה את רואה את המייל - אשמח לשמוע את הערותייך ואם משהו חסר. מאוד עזר לי שהמסמך מוכן (אני מכינה מייל דומה לשלושת הפעילויות הנוספות. לא מצאתי את ההזמנות והאג'נדות)

תודה :)

עינת

 

מחכים לנציג נוסף  - כי יצחק בלום לא יכול לצאת עמית ביקש שעו"ד בשם רגינה תפוחי תצא ושאל איך מקדמים את זה (שלחתי לך במייל קודם)

 

 

 

מיכל, ניסרין, דותן ו   _______   שלום רב,

 

אני שמחה להודיעכם כי ניתן אישור עקרוני מטעם לשכת המנכ"ל להשתתפותכם בסמינר בנושא מאסר, אסירים זרים והמסגרת האירופית - ים-תיכונית שצפוי להתקיים בין התאריכים 19-21 באוקטובר בברלין, במסגרת התוכנית EuroMed Justice של האיחוד האירופי. השתתפותכם בסמינר מותנית באישור ועדת נסיעות של המשרד ובאישור נציבות האיחוד האירופי. 

 

עליכם להגיש בהקדם האפשרי בקשה לוועדת נסיעות של המשרד, באמצעות לשכת מנכ"ל, בפקס 02-6287757 . רצ"ב טופס בקשה. 

אנא עדכנו אותי בדבר הגשת הבקשה.  

 

- בשדות "מטרת הנסיעה" ו"פרטי האירוע והגוף המארגן" יש לרשום - השתתפות בסמינר במסגרת התוכנית EuroMed של האיחוד האירופי

- תאריכי יציאה וחזרה / שהייה - יש לרשום 19 אוקטובר – 21 אוקטובר, ובמידה ותקבלו תאריכים שונים מהמארגנים, תעדכנו את ועדת הנסיעות בהתאם

- פרטים על חברות המדינה בגוף המארגן - משרד המשפטים לוקח חלק בתוכנית EuroMed Justice מזה מספר שנים

- נימוקי המלצת המשרד - ימולא על ידי ראש המחלקה שלכם

- הוצאות ומקורות המימון - נסיעה ואש"ל במימון האיחוד האירופי

- ניתן להוסיף בסעיף "אחרות" - "נסיעות לנתב"ג וחזרה עפ"י קבלות" - על מנת לבקש מהמשרד החזר הוצאות אלה בהמשך

 

במקביל (לכל המשתתפים), אנא העבירו אלי בדחיפות טופס קורות חיים לפי הדוגמא הרצ"ב .

ס' 5 - הכוונה למצב משפחתי

ס' 19 (ניסיון ספציפי באזור) ניתן להשאיר ריק.

 

 

כלל ההיבטים הלוגיסטיים של הסמינר מטופלים על ידי המארגנים, ואתם תקבלו מהם בהמשך פרטים לגבי הטיסות, בית המלון וכו'. במידה והנכם מעוניינים לשנות את מועדי הטיסות, להזמין אוכל כשר/צמחוני בטיסות, לבדוק פרטים לגבי בית המלון וכו' - אנא פנו ישירות למארגנים עם בקשה מתאימה, עם העתק אלי.

 

לאחר קבלת האישור של ועדת נסיעות, אנא פנו לגב' מרינה אלבז מאגף המשכורות על מנת לוודא כי סודר עבורכם ביטוח בריאות לנסיעה (מתייחס למשרד המשפטים). 

 

רצ"ב  לעיונכם  טיוטה של תוכנית הסמינר, מכתב הזמנה  ומסמך חומר רקע על התוכנית ועל יחסי ישראל והאיחוד האירופי. 

 

במהלך הסמינר כל משלחת תתבקש להציג את המצב במדינתה בתחומים הרלוונטיים וכן לתאר את המגמות העתידיות בנושאים אלה (שתי הרצאות, כ-10 דקות כל אחת), והנכם מוזמנים לתאם ביניכם את התכנים ואת אופן הצגת הדברים. 

 

במהלך הסמינר הנכם מתבקשים להיות נוכחים בכל הפעילויות ואתם מוזמנים לקחת חלק פעיל בדיונים. אופן הלבוש המקובל בסמינרים מסוג זה הוא לבוש רשמי (חליפה ועניבה עבור גברים). 

 

בסמינר צפויים להשתתף נציגים רבים ממדינות השכנות מאזור הים התיכון ורש"פ. היות ומדובר במסגרת מקצועית, לא צפויים להעלות בה נושאים פוליטיים. במידה ויישמעו במהלך הסמינר דברים או הערות מסוג זה (מדובר במקרים נדירים), ניתן להתעלם מהם או להשיב כי אין מדובר בפורום פוליטי ונושאים אלה אינם מתאימים לדיון בפורום זה. בדרך כלל במקרים כאלה גם הנציגים האירופיים מתערבים ומחזירים את הדיון לנושאים המקצועיים. כמו כן, הנכם מתבקשים לגלות רגישות באשר לאופן יצירת קשר עם נציגי המדינות השכנות, שכן חלקם מנועים או לא מעוניינים ביצירת קשר עם נציגים ישראליים.  

 

בתום הסמינר הנכם מתבקשים להגיש לממונים דו"ח נסיעה, עם העתק למנכ"ל ואלי (מתייחס לנציגי משרד המשפטים). כמו כן, מקובל בדרך כלל לשלוח מכתב תודה למארגנים.   

 

לתשומת ליבכם, בהתאם להנחיות אגף הביטחון, על עובדי המשרד בעלי סיווג ביטחוני 1-4 לקבל תדרוך ביטחוני אצל קב"ט המחוז בטרם יציאתם לחו"ל.

 

אני כמובן לרשותכם לכל שאלה או מידע נוסף ואשמח לסייע ככל שיידרש.

 

  להוסיף קבצים שדיאנה העבירה למשתתפים להכנה לסמינר