ועוד בהמשך לעניין של הודעות למי שלא נבחר, צריך להודיע גם לגבי האחרים שלא נבחרו, באמצעות הממונים עליהם (סיוע משפטי - אייל גלובוס, סנגוריה - ענבל רובינשטיין, לגבי תומר כרמי - באמצעות פרץ, פרקליטים - באמצעות עמית אופק, יעוץ וחקיקה - משנים - לא זוכרת אם היו כאלה הפעם).
+ לכתב את הממונים בהודעות על המינויים.
ערב טוב,
מקווה שכבר הלכת הביתה :)
אירה