Date : 12/21/2010 5:25:45 PM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : הנדון: Re: העברת עותק: מענק חד פעמי לעובדות ששהו בחל"ת אחרי חופשת לידה
 איזה באסה, מסכנים כולכם... שירגישו טוב ושתוכלי לישון הלילה כמו שצריך, והכל יראה הרבה יותר טוב!!!
חיבוק גדול!

----- Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com> כתב: -----

אל: irap@mail.gov.il
מאת: Hila Echerman <hila.echerman@gmail.com>
תאריך: 21/12/2010 16:39
נושא: Re: העברת עותק: מענק חד פעמי לעובדות ששהו בחל"ת אחרי חופשת לידה

אנחנו לא היינו זכאים כי אנחנו בחוזה כולל....
איתן חולה 3 ימים, אריאל השתעל כל הלילה, ישנתי 3 שעות ואין לי מצב רוח, אני מאוד מאוד עייפה ועצבנית!!
זה לא אומר שאני לא מתגעגעתי, המון נשיקות!!

2010/12/21 < irap@mail.gov.il >
את יודעת אם עובדות ששוהות בחופשת לידה זכאיות לתשלום הזה?

מה שלומך? אני ממש מתגעגעת...

נשיקות!

-----העברת עותק על ידי ira pinto/mail2 בתאריך 21/12/2010 15:31 -----

אל: "Justice-All Around" < Justice-All-Around@justice.gov.il >
מאת: "Merav Zaken-Cohen" < MeravZ@Justice.gov.il >
תאריך: 21/12/2010 15:00
נושא: מענק חד פעמי לעובדות ששהו בחל"ת אחרי חופשת לידה

שלום לכולם,
 
בתלוש משכורת לחודש 11/10 קיבלו עובדי המשרד מענק חד פעמי בסך של 2,000 ש"ח.
 
בימים אלה הוציא הממונה על השכר, מר אילן לוין, הנחייה מתקנת לעניין תשלום המענק:
 
עובדות אשר שהו בחופשת לידה ומיד לאחריה בחופשה ללא תשלום, עד לתקופה של 26 שבועות בסך הכל (יצויין כי אורכה של חופשת הלידה עומד על 26 שבועות ככלל אלא אם כן היא הוארכה בנסיבות המפורטות בסעיף 6 לחוק - לידת שני ילדים ויותר בלידה אחת, אשפוז הולד, אשפוז היולדת וכו') יהיו זכאיות למענק.
 
מחלקת המשכורת תשלם החודש את המענק בסך של 2,000 ש"ח, לעובדות שלעיל.
 
עובדות שחופשת הלידה שלהן הוארכה מהסיבות שפורטו לעיל, יפנו לח"מ במייל.
 
לגבי עובדים אשר שהו בחופשה ללא תשלום למשך מספר ימים/שבועות, תצא הנחייה בקרוב.
 
אבקש להזכיר, מדובר על העובדים בדירוגים המזכים בלבד (משפטנים 21, סנגורים 25, מח"ר 11, מינהלי 01, הנדסאים 12, טכנאים12, מתמחים 81)
 
בברכה,
 
מירב כהן-זקן
מנהלת תחום בכיר (משכורת)
משרד המשפטים
 
העתק: מר עמי טלמור, חשב המשרד