Date : 2/7/2011 12:03:38 PM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: שאלה

לדעתי ההבדל העיקרי הוא במבנה ובאופי הפעילויות: 
בסמינרים מדובר בעיקר בהרצאות פרונטליות וכן יש שולחן עגול שבו כל אחת מהמדינות מציגה את המצב;
בביקורים לימודיים - מפגשים עם נציגי הרשויות הרלוונטיות במדינות הספציפיות והכרות מעמיקה יותר עם אופן היישום של החקיקה והנהלים הרלוונטיים בכל נושא ונושא על ידי אותה המדינה המארחת.
נראה לי...  

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 07, 2011 1:33 PM
To: ira pinto
Subject: שאלה

הי אירה יקרה,
רציתי לבדוק איתך לקראת הסיכום שאני מכינה. האם יש הבדל מהותי בין סמינרים לביקורים לימודיים מלבד המצגת שעל הנציגים להכין בסמינרים ?
תודה
חיבוק