Date : 2/14/2011 7:00:48 AM
From : "ira pinto"
To : "Hila Echerman"
Subject : RE: חברות בוועד עמותה

היי, בוקר טוב יקרה,

מה מס' הפקס שלך? אני רוצה לפקסס לך את הטופס.

דיברת עם דנה לגבי יום חמישי? רוצה שאני אדבר איתה?

יום מקסים,
אירה

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Sunday, February 13, 2011 1:50 PM
To: ira pinto
Subject: RE: חברות בוועד עמותה

כן כמובן אין בעיה, כנראה דילגתי על המשפט שכתבת על משה דיין, סליחה....
לגבי חמישי, אולי נבדוק גם עם דנה?


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, February 13, 2011 1:41 PM
To: Hila Echerman
Subject: RE: חברות בוועד עמותה

היי,

יום חמישי יהיה מצוין!

שמעתי עכישו מעינת על הביקור, הם ממש דפוקים...

יופי, תודה. כמו שכתבתי - נדרש אישור ממשה דיין (זה מה שיעל אמרה), אבל כחלק מהבקשה נדרש גם אישור הממונה. אשלח לך את הטופס.

נשיקות בחזרה משנינו :)
אירה

From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Sunday, February 13, 2011 1:25 PM
To: ira pinto
Subject: RE: חברות בוועד עמותה

הי מותק,
השבוע די מטורף, יש גם את הביקור של אנשי יורומד. אבל אולי בחמישי?
לגבי העמותה, אישית אין לי התנגדות, אך נראה לי שלפי התקשיר יש צורך באישור במקרים אלו. תוכלי לבדוק עם יעל קוטיק?
תודה,
הילה (המון נשיקות לך ולחבר שלי החייכן המקסים...)


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Sunday, February 13, 2011 11:45 AM
To: Hila Echerman
Subject: חברות בוועד עמותה

היי הילה,

מה שלומך? את חושבת שיצא לנו להיפגש השבוע? אני מתגעגעת!..

רציתי לבקש את אישורך העקרוני בנושא הבא - אנחנו מקימים עמותה שתארגן סדנאות מסטרי (זו הסדנה הנחמדה שאני פעילה סביבה כבר הרבה שנים ולומדת להנחות אותה), ואני רוצה להיות בין מייסדי העמותה (וגם נבחרתי לכך על ידי האסיפה הכללית של הפעילים), שהמשמעות היא גם להיות חברה בוועד העמותה. בדקתי שמבחינת המשרד אני צריכה לבקש אישור של משה דיין, בדומה לעבודה נוספת, וכחלק מהבקשה נדרשת גם הסכמה של הממונה. 

הדבר ידרוש ממני, אני מעריכה, כ-3-4 שעות שבועיות בשגרה (וזה לא שונה מהמצב היום), לאחר שעות העבודה. אין כל קשר בין תחום פעילותה של העמותה לבין משרד המשפטים, ואין כל ניגוד עניינים. 

אם אין לך התנגדות, אשלח לך את הטופס.

תודה רבה ושיהיה שבוע מקסים,
נשיקות,
אירה