Date : 12/18/2012 10:13:58 AM
From : "ira pinto"
To : "Chana Leib" , "Hila Echerman" , "Ira Pinto" , "Yael Weiner"
Cc : "Yair Castel"
Subject : ‏‏RE: עדכון לגבי אמנת הסייבר

תודה.

יעל, את חושבת שכדאי לוודא מול שביט שזה מקובל עליה?

יום טוב,
אירה


אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il
________________________________________
מ: Chana Leib [chanale@justice.gov.il]
‏‏נשלח: יום ראשון 16 דצמבר 2012 07:21
‏‏אל: ira pinto; Hila Echerman; Ira Pinto; Yael Weiner
Cc: Yair Castel
‏‏נושא: RE: עדכון לגבי אמנת הסייבר

היי אירה,
למעשה לא היתה התקדמות רבה מבחינת פורנוגרפיית ילדים, אבל גם הוחלט שממילא לא יספיקו להעביר תיקון חקיקה שלם (שצפוי לקחת לפחות שנה וחצי), ולכן במסגרת הזמן שקיימת ממילא יהיה צורך להוסיף הסתייגות בנושא. אם יעבור תיקון חקיקה, ההסתייגות תוסר בעתיד.

חנה

-----Original Message-----
From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Wednesday, December 12, 2012 7:27 PM
To: Chana Leib; Hila Echerman; Ira Pinto; Yael Weiner
Cc: Yair Castel
Subject: ‏‏RE: עדכון לגבי אמנת הסייבר

היי חנה, תודה.

מה קורה עם פורנוגרפיית ילדים? היתה התקדמות כלשהי? (יכול להיות שהיה לכך ביטוי ברשימת ההסתייגויות ששלחת בזמנו, לא זכור לי)

ערב טוב,
אירה

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il
________________________________________
מ: Chana Leib [chanale@justice.gov.il]
‏‏נשלח: יום שלישי 11 דצמבר 2012 15:12
‏‏אל: Hila Echerman; Ira Pinto; Yael Weiner
Cc: Yair Castel
‏‏נושא: עדכון לגבי אמנת הסייבר

שלום לכולכם,

רציתי לשלוח לכם עדכון לגבי אמנת הסייבר- בישיבה האחרונה (2/12), אשר עסקה בהקמה אופרטיבית של מוקד 24/7, התברר כי קיימת מחלוקת בין המשטרה לבין מטה הסייבר/משרד רוה"מ לגבי מימון המוקד. כלומר אחרי שעה של דיון על פני השטח, הסתבר שלמעשה זה מה שקורה מתחת לפני השטח. הסיכום היה שתוך שבוע הם יוציאו הודעה משותפת כלשהי לגבי התקדמותם בבירור עניין זה, ותוכלו לראות את ההודעה שהתקבלה זה עתה.
למיטב הבנתי משמעות הדבר שנושא המימון עדיין תקוע.
מבחינת הצטרפות לאמנה, משרד החוץ מעריך שבערך בעוד חודשיים מועצת אירופה תזמין את ישראל להצטרף, וישראל צריכה להיות מוכנה עד אז עם כל הסידורים הדרושים.
מהבחינה המשפטית הנושאים די מסודרים (פרט לניסוח ההסתייגות על סעיף 22- שאותה אני צריכה לסכם עם הילה- במייל נפרד).
ולכן מה שנשאר זה ההפעלה האופרטיבית של המוקד.

לידיעתכם.

חנה

-----Original Message-----
From: Kremer Orit [mailto:Orit.Kremer@mfa.gov.il]
Sent: Tuesday, December 11, 2012 3:07 PM
To: 'דרור'; 'meirh@police.gov.il'; 'hezicarp@police.gov.il'; 'hik@police.gov.il'; 'yoamash_elazar@police.gov.il'; 'shukif@mail.gov.il'; 'harel69@idf.gov.il'; 'el.rony@012.net.il'; 'orly.fishman@pmo.gov.il'; 'shani.sharvit@pmo.gov.il'; Dosoretz Karin; Shahar ben-ami Keren; Tal Zvi; 'reuven@customs.mof.gov.il'; 'ilitm@justice.gov.il'; 'chanale@justice.gov.il'; 'shirif@pmo.gov.il'; 'amita@justice.gov.il'; 'rraviv@mod.gov.il'; 'inter@police.gov.il'; 'haimv@justice.gov.il'; 'Shiri Fein'; 'NinaH@justice.gov.il'; 'howardpoliner@justice.gov.il'; 's.gadiel@gmail.com'; 'שירי פרלמוטר'; Ira Pinto; Gal Levertov; Ayelet Levi (Benleumi); galbatz@police.gov.il; Mili Bach
Cc: Efrat-smilg Esther; Keinan Ehud; Cohen Shai strategic; Givon David; Shiloh Nelly; Sufa Shlomit; Rachinsky Yuliya; Givon David
Subject: FW: התקדמות באמנה

בהמשך לדיון שנערך בנושא אמנת בודפשט, ביום ראשון 2/12/2012, במשרדנו, מצ"ב עדכון שנתקבל ממטה הסייבר.
בברכה,
אורית

-----Original Message-----
From: שני שרביט [mailto:shani.sharvit@pmo.gov.il]
Sent: Tuesday, December 11, 2012 2:03 PM
To: Kremer Orit
Subject: התקדמות באמנה

הי אורית, אודה לך להעברת מייל זה לכלל שותפנו בתהליך, לרבות מי שהיו בפגישה האחרונה: הצעד הבא, כפי שאמרתי שאעדכן, הוא פגישה בנינו לבין נציגי המשטרה שבמסגרתה נבחן את הדרך לממש את אחריות המשטרה במסגרת ההיערכות לאמנה. כך נסגר בין המטה לבין המשטרה מתוך היכרות עם לוח הזמנים וההכרח לקדם את העניינים האופרטיביים, לרבות נושא כוח האדם. הפגישה אמורה להיות מתואמת בהקדם ומיד לאחריה נעדכן כיצד מתקדמים גם בנושא זה וגם בנושא נוהל העבודה בין מרכז 24-7 לבין שאר הגופים.

נשלח מה-iPhone שלי