נפגשתי בשבוע שעבר עם אייל גלובוס, חשבנו על מבנה אפשרי ותכנים ובנינו תוכנית טנטטיבית. עכשיו אני מתכוונת לפנות לסנגוריה ולגורמים נוספים רלוונטיים, להשלים איתם את התכנים ולקבוע תאריך,
כנראה בנובמבר. החלטנו שלאחר שנקיים את ההשתלמות הראשונה, נבנה את השתיים האחרות, על בסיס הניסיון עם הראשונה. אשמח לשבת איתך ולהתראות לך על מה חשבנו.
במקביל, בדקתי מול מי אני אמורה לקדם את נושא הפורטל וזה גם בדרך.
From: Hila Echerman [HilaE@justice.gov.il]
Sent: Sunday, September 18, 2011 8:12 AM
To: Ira Pinto
Subject: FW: יורומד?
הי אירה,
איך מתקדמים הסמינרים?
תודה, הילה
היי הילה ועינת,
מזמן לא שמענו מה קורה עם תכנית היורומד - גם לגבי מה שנקבע בסיכום דיון בזמנו המצ"ב - האם עלה לאתר/ יום עיון וכו'....
יש משהו חדש?
כל טוב,
תומר