הי הילה ואירה,
שוחחתי בקצרה עם גילאת סקיטל מנהלת מכון ההשתלמויות. וקבענו שיחה מעמיקה יותר ביום ראשון לגבי גיבוש יום עיון במטרה להפיץ את הידע שנצבר בביקורים הלימודים
ובסמינרים במסגרת תוכנית היורומד (וע"פ דרישת המנכ"ל).
רציתי לדעת האם מניסיונכן יש לכן המלצות לפני השיחה ביום ראשון.
הכיוון שחשבתי עליו הוא יום עיון עם שיחת פתיחה משותפת ואחר כך התפצלות לשלוש קבוצות לפי הנושאים : סיוע משפטי וגישה לערכאות, יישוב סכסוכי עבודה חוצי גבולות
ומשפט פלילי ובתי סוהר.
לכל קבוצה נזמין את האנשים הרלוונטים אלו שנסעו לפעילויות ואלו שלא נסעו וחשוב שהמידע והידע יגיעו אליהם.
הבנתי מאיתי שחשוב שיום העיון יוכר כגמול השתלמות כי אחרת הסיכוי שיגיעו אנשים נמוך מאוד.
מה דעתכן?
בתודה ובברכה,
עינת