היי עינת היקרה,
מה שלומך?
שמעתי שהיה ביקור מאד נחמד של היורומד ושעשית עבודה נהדרת :) כל הכבוד!
אני ממש מתרגשת לקראת מחר, כל כך התגעגעתי לכולם.
רציתי לבקש ממך, אם תוכלי, לדבר עם דודי (?), איש המחשבים, ולתאם איתו שיבדוק מחר בזמן שאהיה ביחידה את המחשב הנייד שלי (אני לא מצליחה להיכנס אליו עם הסיסמה שלי - יכול להיות ששכחתי אותה וצריך לאפס). אם לא תצליחי לתפוס אותו עד אז, פשוט
אנסה לדבר איתו כשאגיע, אם הוא יהיה.
המון תודה ולהתראות מחר :)
יום טוב,
אירה