Date : 2/21/2011 9:49:03 AM
From : "ira pinto"
To : "Einat Ronen"
Subject : RE: בקשה

ואו, תודה רבה רבה!
בהכרותי עם המערכת, נשמע מושלם! :)

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 21, 2011 11:44 AM
To: ira pinto
Subject: RE: בקשה

בשמחה!
שוחחתי עם התמיכה כי דודי לא באזור
הם עידכנו אותי כי יוכלו לאפס לך את המחשב גם מרחוק ברגע שתגיעי לכאן מחר במקביל ביקשתי שיוודאו שדודי באזור ליתר ביטחון. במידה וזה לא יצליח איתם הם יזעיקו את דודי שיגיע לכאן. 
בהכרותך את המערכת נראה לך? 
 
 
 
 
 


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 21, 2011 11:44 AM
To: Einat Ronen
Subject: RE: בקשה

תודה רבה רבה!

אני חושבת שאגיע קצת לפני 12.

From: Einat Ronen [EinatRo@justice.gov.il]
Sent: Monday, February 21, 2011 11:00 AM
To: ira pinto
Subject: RE: בקשה

היי אירה יקרה,
אני ממש בטוב. שמחה שהביקור היה מוצלח ושמחה להיות כאן. גם אני מתרגשת לקראת מחר ובמיוחד בגלל שאת באה.
בטח. אחפש את דודי ואנסה לתאם איתו שיהיה כאן מחר באזור כשאת מגיעה באיזה שעה תגיעי בערך?
יום טוב ונעים לכולכם,
עינת


From: ira pinto [mailto:irap@mail.gov.il]
Sent: Monday, February 21, 2011 10:10 AM
To: Einat Ronen
Subject: בקשה

היי עינת היקרה,

מה שלומך?

שמעתי שהיה ביקור מאד נחמד של היורומד ושעשית עבודה נהדרת :) כל הכבוד!

אני ממש מתרגשת לקראת מחר, כל כך התגעגעתי לכולם.

רציתי לבקש ממך, אם תוכלי, לדבר עם דודי (?), איש המחשבים, ולתאם איתו שיבדוק מחר בזמן שאהיה ביחידה את המחשב הנייד שלי (אני לא מצליחה להיכנס אליו עם הסיסמה שלי - יכול להיות ששכחתי אותה וצריך לאפס). אם לא תצליחי לתפוס אותו עד אז, פשוט אנסה לדבר איתו כשאגיע, אם הוא יהיה.

המון תודה ולהתראות מחר :)
יום טוב,
אירה