שלום עודד
ביקשנו להוסיף את הנושא לאג'נדה, טרם קיבלנו תגובה מבריסל.
סמדר/רונן, נשמח לשמוע האם התקבלה תגובה לתוספות החדשות שלנו, וכן לקבל הבהרה לגבי אופי השינויים האחרונים שנעשו באג'נדה על ידי הא"א: ככל שאני עוברת שוב על הגרסה האחרונה, נראה שהם מחקו את כל ההתייחסות
לנושאים של שת"פ והשאירו רק עדכונים משני הצדדים, למעט נושא אחד של הגנה על מידע אישי בסוף.
האם המשמעות היא שהם לא מעוניינים לדבר על שיתוף פעולה, או שנושאי השת"פ אמורים לעלות רק במסגרת החלקים המתייחסים לשיחות הטכניות, ואם כן - האם בחלקים האלה יהיו נוכחים הנציגים הרלוונטיים מכל התחומים?
נשמח מאד לשמוע מכם בהקדם,
תודה ויום טוב,
אירה
From: עודד ברוק [Odedb@mops.gov.il]
Sent: Thursday, November 17, 2011 8:37 AM
To: 'Ira Pinto'
Cc: 'Shapira Smadar -zir-assist-eu'; Gil-Or Ronen
Subject: מפגש תת ועדה לענייני משפט -ואכיפת חוק
אירה שלום,
לקראת הדיון האמור, מצ"ב נושא שהתבקשנו להכין.
האם הנושא יעלה.
אנו יודעים שיש עניין רב לאירופאים בנושא ואנו ביצענו עבודה נרחבת בנושא שנשמח להציג וככל שיעניין אותם גם לארח אותם.
אני אשמח להציג את הנושא במפגש.
עודד
Please think about the environment before printing this email
אנא חישבו על הסביבה לפני הדפסת ההודעה הזו
Visit us at: www.mops.gov.il :אתר המשרד לביטחון הפנים