Date : 4/11/2013 12:53:06 PM
From : "ira pinto"
To : "Chana Leib"
Subject : ‏‏RE: FW: TAIEX- רשות הפטנטים

השורה האחרונה בסדר.

ממלא הבקשה - את, מאשר - אין צורך, ואפשר הכל במייל.

לגבי התאריך - הכוונה ל-both?
הייתי כותבת יותר עדין - If this date is not feasible, they would be glad to coordinate a later date. 

אנא השיבו לכתובת irap@justice.gov.il

Please reply to irap@justice.gov.il

מ: Chana Leib ‏[chanale@justice.gov.il]‏
‏‏נשלח: יום חמישי 11 אפריל 2013 14:36
‏‏אל: Ira; Ira Pinto
‏‏נושא: RE: FW: TAIEX- רשות הפטנטים

מצ"ב טיוטה מתוקנת. אשמח אם תוכלי להסתכל על מה שכתבתי ליד התאריך, וכן שורה אחרונה ב- current situation and additional comments.

כמו כן, אם תנחי אותי לגבי פרטים לגבי ממלא הבקשה (אני, או את?) ומאשר (את, או יעל? או הילה? ואם צריך באמת חתימה ממשית או מספיק להגיש במייל?).

תודה!

 

 

From: Ira [mailto:ira.vereskova@gmail.com]
Sent: Thursday, April 11, 2013 2:09 PM
To: Chana Leib
Subject: Re: FW: TAIEX- רשות הפטנטים

 

כדאי גם להוסיף שהם חלק ממשרד המשפטים.

 

לגבי הבקשה:

- ב-Beneficiaries - עדיף לכתוב

  Ministry of Justice, the Israeli Patent Office (ILPO)

גם כי אח"כ משתמשים בקיצור

 

 - במטרות - מס' 1 , וזה מופיע גם בפירוט בהמשך, הייתי משתמשת פחות במילה their אלא ב-NBPR

 

- נדמה לי שאמרתי לך בטלפון - כדאי להוסיף התייחסות לכך שהם כבר היו בקשר ושיש רצון מהצד הפיני לקיים את הביקור; שהתאריך במאי הוא תאריך אפשרי מצד שני הצדדים, ושבמידה והדבר לא יתאפשר מבחינת הפרוצדורות של TAIEX נוכל לשקול תאריכים אחרים. ולהוריד את פירוט הלו"ז - לדעתי זה יותר מתאים לשלבים הבאים.

 

בהצלחה!

 

2013/4/11 Chana Leib <chanale@justice.gov.il>

היי אירה,

 

לנוחיותך מעבירה לך את המייל שוב לגבי הTAIEX. כמו כן, כתבתי גם טיוטה למייל נלווה אשר מבוסס על המייל שלך לבקשה של הרשות להלבנת הון. הנושא של IP לא נמצא תחת justice and home affairs- האם זו בעיה? מצרפת גם את הAction Plan למקרה שאת לא יודעת אותו בעל פה J

 

אשמח לקבל את דעתך על הטיוטה:

Dear Sirs,

 

We would like to submit a new TAIEX application for a study visit on Patent and PCT ISA/IPEA Search Procedures and Examination Issues - Learning from the experience of the National Board of Patents and Registration of Finland (NBPR), on behalf of the Israeli Patent Office. Please see the details in the attached application.

 

Enhancing dialogue on the promotion of IP issues is one of the priority fields for cooperation between Israel and the EU. Please see the relevant paragraphs in the Israel-EU Action Plan:

 

2.3 Trade-related issues, market and regulatory reform

2.3.4 Other key areas

Intellectual, industrial and commercial property rights

 

­       Enhance dialogue on the promotion of IP issues, including, for example, data protection, enhancement of enforcement through a dialogue with prosecutors and other relevant entities, etc.

 

We will appreciate your kind consideration of the application, and please do not hesitate to let me know should you need any additional details or information.

 

 

From: Chana Leib
Sent: Wednesday, April 03, 2013 12:37 PM
To: Ira Pinto; ira.vereskova@gmail.com
Cc: Dana Daybog
Subject: TAIEX- רשות הפטנטים
Importance: High

 

היי אירה,

 

מצ"ב טיוטה לבקשה לTAIEX מטעם רשות הפטנטים. היא נכתבה על ידי נועה עמית, האחראית על קשרי החוץ של הרשות. נפגשתי איתה סמוך לפני הפסח והיא סיפרה לי כי הם מנסים לארגן סיור לימודי ברשות הפטנטים המקבילה בפינלנד. הם לא הצליחו להשיג מימון, ואז מישהו אצלם נזכר שבעבר קיבלו מימון לנסיעה דומה לשוודיה דרך TAIEX. עברנו יחד על הטפסים ובעקבות זה היא מילאה אל הטיוטה המצ"ב.

 

מספר שאלות שעלו בשיחה עמה, ואשר רציתי לבדוק איתך:

1.       למעשה הצדדים כבר תיכננו הכל- על הרמה של הלו"ז הספציפי. האם גם במקרים כאלה ניתן לקבל את המימון של TAIEX?

2.       האם כדאי לצרף את הלו"ז המתוכנן- כפי שנכתב בטיוטה- או שעדיף רק נושאים או נקודות כללית?

3.       מלכתחילה הם רצו לשלוח שני אנשים. ראינו בטפסים שאפשר לבקש לשלוח שלושה. הם ישמחו לשלוח שלושה, אבל אם יהיה בכך כדי לסכן את הבקשה, הם היו מעדיפים "שניים ביד" מאשר "שלוש על העץ". מניסיונך, מה היית ממליצה לעשות?

4.       מכיוון שזה כבר תוכנן למעשה, יש תאריכים ספציפיים- 20-22 במאי, שהם תאריכים קרובים. האם יש סיכוי לקבל את המימון בזמן? האם ניתן לעשות משהו לזרז את התהליך?

5.       באופן כללי, אם רשות הפטנטים תרצה להגיש בקשות נוספות- האם כדאי לחכות לאישורה של בקשה אחת לפני הגשת בקשה נוספת? האם כדאי שיש מרווח מסוים בין בקשות כדי לא להציף את המערכת?

 

אשמח מאד אם תוכלי לעבור על הבקשה לראות אם את חושבת שחסר בה דבר מה, או שיש להרחיב יותר בכיוון זה או אחר.

 

תודה,

חנה